Souhlas, kromě toho, že mi lepší kousky server nahrává na později, tak používám Primu Zoom jako "Hrající se koťata". Když není co pustit jako kulisu, kdy si rodina čte časopis, čumí do PC nebo cosi staví/lepí. Výsledek je ten, že si sice každý děláme dál to své ale po očku sledujeme TV a nakonec v diskuzi o tématu u ní zůstaneme. Všechny další televize si mohou trhnout haxnou. Díky za Zoom.
Měl bys nejdříve vysvětlit, co to je za slovní paskvil "propadákovat".
Jestli Zoom neexistuje, tak Smíchov je v tom případě neviditelný desetinásobně, protože dosahuje jen tak tak desetinové sledovanosti Zoom.
Pokud se Nova Group i s hlavním tahákem jara vyškrábe jen s odřenýma ušima nad 40%, tak by mě zajímalo, kde chce Andruško nahrabat těch 45%. Zvlášť, když si už může tak akorát stříhat metr než jej nahradí Jensen či někdo další od Warnerů.
Ty už jseš tak zamotaný do těch svých lží, že už to sám i věříš, ačkoliv to nejsi schopný doložit vůbec žádnými fakty. Nejkomičtější jseš s tou svou odrhovačkou o třetí vzadu, ačkoliv tam Prima byla vždy. Jenže je docela rozdíl, jestli tam před pár lety na Novu ztrácela v prime timu 45% a jestli teď na ní sice stále ztrácí, ale už jen procent 15-16%, což je, to uznávám stále výrazný odstup. Ale každé meziroční srovnání je pro Novu horší a horší, stále má největší úbytky sledovanosti ze všech televizí.
Superstar je neskutečným průšvihem Novy! Milovníci reality show na ní na webu nenechávají niť suchou. Sledovanost je hluboko za filmem na ČT a hlavně se nepovedlo sehnat zadavatele reklamy! Komerční televize, která vysílá svůj hlavní programový trhák bez reklamy!! Měli to dát na Smíchov, protože tohle je fakt k smíchu!
Superstar je pro děti a co tedy dát za cílené reklamy do tohoto pořadu? Napadají mi pouze pastelky a sešity do školy, nebo dětské oblečení, či kosmetika na beďary. Navíc i u dětí sledovanost bude klesat, protože jim to nepřináší nic nového. Nova ustrnula a pokud neinovuje své pořady, tak půjde stále ke dnu.
Ono kdoví, jak to s tou reklamou je. Nova od nového roku cenu za reklamu podstatně zvedla a zvlášť ještě v tzv. super prime-timu, navíc zrušila i veškeré bonusy a slevy reklamním agenturám. Od února pak přišla ještě s dalším, zhruba 10% navýšením ceny. Agentury se zasekly a reklamu u Novy nechtějí za tuto cenu nakupovat, Nova zase nechce z této cenové politiky ustoupit. ("Máme plný mandát k tomu, abychom ceny drželi a neustupovali. Pokud jde o to, že nám klesají prodeje, neznamená to, že se děje něco zásadního, my máme letos v plánu prodat méně reklamy", řekl Andruško pro Hospodářské noviny).
Teď jsou tedy obě strany zakopané a čekají, kdo vyměkne první a ustoupí. Někteří inzerenti si ale reklamu nakupují sami, takže se sem tam nějaká reklama i v prime timu na Nově objevuje.
Nemyslím si, že to dopadlo tak tragicky, jak tady popisujete. Recenze na gorille nebo panáčkovi první díl z větší části chválí. Já jako divák i zahraničnich verzí X Factoru (americký a britský) nebo SS (americká) musím s nimi souhlasit, já se u prvního dílu nečekaně dobře bavil. Po prvním dílu však nelze vyhlašovat nějaké soudy nad celým pořadem, hlavně protože má více fází. Osobně vždy vyhlížím spíš live show než castingy a ty exoty. Zpracované to bylo hodně dobře, porota funguje taky skvěle, Ewa je správně střelená a jde vidět, že ráda dělá show. Přinesla tomu svěží vítr, který minulé SS a Hlasu chyběl. Mareš mi nechyběl vůbec a na nové tváře se dobře dívalo a vedly si docela dobře.
Výhoda je, že nebude těch castingů tolik a už za měsíc budou live show, tak jestli to sledovat se rozhodnu až po první live show.
Osobně jsem od nové SS nic nečekal a mrkl jen ze zvědavosti, protože jsem už hodně zmlsaný zahraničními pěveckými show, které jsou po stránce zpracování a hlavně soutěžících o mílové kroky před vším, co naše TV kdy vypustily. Neříkám, že ten včerejší díl byl nějaký zázrak, ale bylo to o mnoho lepší než minule, kdy bylo vidět, že je to spíchlé horkou jehlou a celé to prostě nemělo ten náležitý lesk, který měla ČSS1.
Btw. jestli si myslíte, že vědomostní I love Česko odláká mladé diváky od SS, tak nevím, možná tak první díl. Osobně mi to přijde spíš jako zábava na sobotní večery na ČT1 :D Filmy mi přišli jako lepší alternativa SS, Prima tak spíš půjde proti té ČT1 a Barrandovu než proti Nově.
je to trochu OT, ale tohle je asi nejvhodnější článek, ke kterému to dát.
Díl Vyprávěj z 1. března 2013 odehrávající se v roce 1994 se má jmenovat Nová televize http://www.ceskatelevize.cz/porady/10266819072-vypravej/213522161400007-nova-televize/)
Teda, jestli to nebude o tom, že si Dvořákovi koupí nový přijímač, tak na start komerční televize v seriálu konkurenční veřejnoprávní televize jsem zvědavý :-))
Ano, je to tak a pozitivní zprávou ještě je, že první ročník měli na starosti hlavně Češi a produkční tým S. Matáskové. Poté to dali Slovákům a proto odešel Kraus, protože Matásková je jeho ovečka a on ji tam prostě chtěl mít. Jinak mně osobně se víc líbila druhá a třetí série, Jeffo Minařík a jeho tým jsou prostě bohové, ale Fremantle to viděl jinak. Každopádně si myslím, že jsou spokojeni se všemi řadami, protože na té show si produkce opravdu dává extrémně záležet a i to je důvod, proč je sledovanost pořád tak vysoká.
Jenže je rozdíl, když má show za konkurenci premiéru českého megafilmu a když nemá konkurenci žádnou. Krom toho, Talent se pak spolehlivě vždy držel nad miliónem, SS se tam zas podívá až ve finále. Prostě ten rozdíl ve sledovanosti obou show je markantní, nechápu, proč to Nova nemůže udělat dobře, aby to tu sledovanost mělo.