Ono kdoví, jak to s tou reklamou je. Nova od nového roku cenu za reklamu podstatně zvedla a zvlášť ještě v tzv. super prime-timu, navíc zrušila i veškeré bonusy a slevy reklamním agenturám. Od února pak přišla ještě s dalším, zhruba 10% navýšením ceny. Agentury se zasekly a reklamu u Novy nechtějí za tuto cenu nakupovat, Nova zase nechce z této cenové politiky ustoupit. ("Máme plný mandát k tomu, abychom ceny drželi a neustupovali. Pokud jde o to, že nám klesají prodeje, neznamená to, že se děje něco zásadního, my máme letos v plánu prodat méně reklamy", řekl Andruško pro Hospodářské noviny).
Teď jsou tedy obě strany zakopané a čekají, kdo vyměkne první a ustoupí. Někteří inzerenti si ale reklamu nakupují sami, takže se sem tam nějaká reklama i v prime timu na Nově objevuje.