Superstar je neskutečným průšvihem Novy! Milovníci reality show na ní na webu nenechávají niť suchou. Sledovanost je hluboko za filmem na ČT a hlavně se nepovedlo sehnat zadavatele reklamy! Komerční televize, která vysílá svůj hlavní programový trhák bez reklamy!! Měli to dát na Smíchov, protože tohle je fakt k smíchu!
Měl bys nejdříve vysvětlit, co to je za slovní paskvil "propadákovat".
Jestli Zoom neexistuje, tak Smíchov je v tom případě neviditelný desetinásobně, protože dosahuje jen tak tak desetinové sledovanosti Zoom.
Pokud se Nova Group i s hlavním tahákem jara vyškrábe jen s odřenýma ušima nad 40%, tak by mě zajímalo, kde chce Andruško nahrabat těch 45%. Zvlášť, když si už může tak akorát stříhat metr než jej nahradí Jensen či někdo další od Warnerů.
Ty už jseš tak zamotaný do těch svých lží, že už to sám i věříš, ačkoliv to nejsi schopný doložit vůbec žádnými fakty. Nejkomičtější jseš s tou svou odrhovačkou o třetí vzadu, ačkoliv tam Prima byla vždy. Jenže je docela rozdíl, jestli tam před pár lety na Novu ztrácela v prime timu 45% a jestli teď na ní sice stále ztrácí, ale už jen procent 15-16%, což je, to uznávám stále výrazný odstup. Ale každé meziroční srovnání je pro Novu horší a horší, stále má největší úbytky sledovanosti ze všech televizí.
Superstar je pro děti a co tedy dát za cílené reklamy do tohoto pořadu? Napadají mi pouze pastelky a sešity do školy, nebo dětské oblečení, či kosmetika na beďary. Navíc i u dětí sledovanost bude klesat, protože jim to nepřináší nic nového. Nova ustrnula a pokud neinovuje své pořady, tak půjde stále ke dnu.