Ty už jseš tak zamotaný do těch svých lží, že už to sám i věříš, ačkoliv to nejsi schopný doložit vůbec žádnými fakty. Nejkomičtější jseš s tou svou odrhovačkou o třetí vzadu, ačkoliv tam Prima byla vždy. Jenže je docela rozdíl, jestli tam před pár lety na Novu ztrácela v prime timu 45% a jestli teď na ní sice stále ztrácí, ale už jen procent 15-16%, což je, to uznávám stále výrazný odstup. Ale každé meziroční srovnání je pro Novu horší a horší, stále má největší úbytky sledovanosti ze všech televizí.
Měl bys nejdříve vysvětlit, co to je za slovní paskvil "propadákovat".
Jestli Zoom neexistuje, tak Smíchov je v tom případě neviditelný desetinásobně, protože dosahuje jen tak tak desetinové sledovanosti Zoom.
Pokud se Nova Group i s hlavním tahákem jara vyškrábe jen s odřenýma ušima nad 40%, tak by mě zajímalo, kde chce Andruško nahrabat těch 45%. Zvlášť, když si už může tak akorát stříhat metr než jej nahradí Jensen či někdo další od Warnerů.
Superstar je pro děti a co tedy dát za cílené reklamy do tohoto pořadu? Napadají mi pouze pastelky a sešity do školy, nebo dětské oblečení, či kosmetika na beďary. Navíc i u dětí sledovanost bude klesat, protože jim to nepřináší nic nového. Nova ustrnula a pokud neinovuje své pořady, tak půjde stále ke dnu.
Superstar je neskutečným průšvihem Novy! Milovníci reality show na ní na webu nenechávají niť suchou. Sledovanost je hluboko za filmem na ČT a hlavně se nepovedlo sehnat zadavatele reklamy! Komerční televize, která vysílá svůj hlavní programový trhák bez reklamy!! Měli to dát na Smíchov, protože tohle je fakt k smíchu!