Na kvalitních fotkách si dáváme opravdu záležet.. (www.kramky.cz/dell), bohužel ale e-shop systém není náš (dodává ho jiná společnost) a nemáme možnost nikde uvádět aktuální stav skladových zásob. Což však opravdu není naše vina (tedy.. asi bychom mohli mít jiný e-shop systém, ale pak by se cena za provozování e-shop systému odrazila i na ceně samotných produktů atd. atd.). Je tedy otázkou, co typický zákazník raději uvítá: že zaplatí za produkt řádově desítky korun navíc - nebo že dostane odpověd emailem přijde za 5 dní?
To by mě zajímalo co to je za systém, kterej neumožňuje uvádět aktuální stav zásob :-) Já mám malinkej e–shop s pár produkty, beží mi to na platformě shopify.com protože jsem to nechtěl hostovat sám, stojí to nějakých 25 dolarů měsíčně a tyhle základní věci to samozřejmě umí.
No, je to prý postavené na ShopCentrik ale opravdu při zadávání zboží není možné uvést položku např. "počet ks skladem" nebo se spoléhat automaticky na to, že když se jeden kus prodá, tak se automaticky sníží dostupný stav. Pokud tomu nechcete věřit, mohu vám zaslat screenshot rozhraní pro zadávání nového zboží.
Je to sice nepříjemnost, ale z našeho pohledu pouze drobná. Pro nás je rozhraní, vypracované SEO daného portálu, NULOVA CENA. :)) a hlavně LAYOUT důležitý. A zákaznici většinou pochopí, že když si objednávají něco 7 let starého, že jaksi to "nemusí" být zrovna skladem.
Problém je, že to je „drobná nepříjemnost“ z VAŠEHO pohledu. Z pohledu zákazníka je to ale zásadní průser.
Nějak si nedovedu představit, že si objednám zboží, zaplatím za něj (umí to vaše řešení vlastně přijímat platbu kartou?) a druhej den mi někdo zavolá, že to zboží nemají. To by mě vytočilo úplně maximálně, protože to je silně neseriozní, a samozřejmě už bych u Vás nikdy nic nekoupil. Takže doporučuju nechat si to tam dodělat, nebo zvolit jinou platformu.