Legrace je, že nikdo z těch SEO agentů neví, jak fulltext Google vlastně funguje, ale mouder chrlí spousty a firmy to žerou. Proč? Protože neexistuje důvěryhodný oponent! Such a black magic!
A osobně SEO agenty nesnáším, protože jsou "chytří" a otravují programátory, aniž by šlo o regulérní zakázku, kterou někdo zaplatí. Zkontaktují našeho zákazníka, způsobí rozruch, nasypou na nás špínu, naslibují mu hory doly, a ten vyvíjí tlak na nás, poskytovatele služby, že nám eshop nefunguje.
Takový SEO agent nemá co ztratit, protože prakticky nic nevytvoří, a ještě si za své kydy nechá dobře platit. Ale koledují si, protože prakticky mohou způsobit odliv příjmů jiné firmy! V právnické hantýrce se tomu říká nekalá soutěž, a jsou na to paragrafy.
Zvlášť jsem pozorný ve chvíli, když autor takového článku je spojený s konkurencí, že?
Slovy jednoho osvíceného zákazníka, který se nenechal zblbnout: "Jak mi můžou zaručit, abych byl vyhledatelný do páte pozice? To by museli mít jenom pět klientů...."