Tak mě napadlo. Může vůbec přepravní služba nebo Česká pošta, když má tisíce zaměstnanců (myslím spíš řidiče) nějak ovlivnit, aby se k práci chovali zodpovědně (neházeli, nekopali do balíků,...)
Když v těchto službách je velká fluktuace. Někdy to je jen jako brigáda (vánoce, nebo když má nějaká e-shop nějakou větší akci) nebo jako nouzovku, když jsou bez práce i když se něco objeví jiného tak dají výpověď ve zkušební době.
A dělat každému psychotesty to by vyšlo přepravce draho.
jezdil jsem pro dnes již neexistující f. Edis jako dopravce a litoval jsem ty,kteří mně měli naložit.Zboží objemově na dva kamiony se muselo naložit na jeden,protože druhý nebyl a zboží muselo být za 4,5 hod z Ostravy v Praze nebo obráceně.Že jsem to nestíhal je jiná věc,ale plachta natáhla jako balon,malé a křehké dole,,nahoře velké a těžké,protože to tak prostě přicházelo na nákladce,,prostě děs,ještě že to bylo pojištěné,i když pojišťovna se měla snahu cukat,opravdu se to nedá jinak