Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Neodebrané zboží stojí e-shopy statisíce od Petr - No zrovna tohle je jen tvůj problém, že...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 6. 2008 8:55

    Petr (neregistrovaný)
    No zrovna tohle je jen tvůj problém, že sis neudělal s poštou smlouvu. Papíry by ti vyplňoval software, balíky bys předával u 'zadního vchodu' bez čekání u okénka a jednou za měsíc by ti na to přišla faktura.
    A online systém není zpožděn 24 hodin, aktualizuje se minimálně někdy ráno kolem osmé a večet kolem šesté.
  • 14. 6. 2008 9:05

    Los.Propagandos (neregistrovaný)
    Souhlas, ja mám smlouvu s poštou, vše se tiskne na tiskárně a pro balíky nám pošta denně jezdí na firmu, takže na této straně úplná spokojenost. Horší je to už s doručováním zásilek, také nám chodí zpět a často také proto, že zákazník neměl oznámení o uložení zásilky ve schránce ...
  • 13. 6. 2008 21:13

    Zdenek (neregistrovaný)
    No tak se nám diskuze o nevyzvednutých zásilkách stočila někam jinam :)) nevadí taky přileju trochu omáčky. Moje zkušenosti s ČP jsou vesměs hrozné. Přiznám se že jako majitel internetového obchodu vždy trnu když vidím že si zákazník jako dopravu vybral ČP. Zboží posílám vždy jako pojištěný obchodní balík a tady nastává pravě ta hrůza ... už jenom to že v době počítačů musím vyplňovat 3 papíry a psát na ně dokola pořád to samé je děs. Jednou přijdu s balíkem a na něm je nalepeno " odesílatel " a " příjemce " velmi sympatická pani za okýnkem povída to je špatně ... koukám a nechápu ... pak řekne no ale to si musíte ještě vyplnit ten oranžovej lísteček jinak vám to nemůžu vzít ... jak mám dosáhnou na oranžový lísteček když ho má ta pani za okýnkem ??? Po dlouhé konverzaci ho z ní vymámím ....mezi tím mě samozřejmě 10 lidí předběhne a ja si musim jít znova k terminálu vzít nové pořadové číslo jinak si mě opět ta pani ani nevšimne a když se na ní podívám pohledem ucukne a děla že něco děla ( povídá si s kamarádkou u vedlejšího okýnky ): Další den přícházím znovu tentokrát bez nálepky " odesílatel " a pani povída " no to je špatně " ... už vůbec nechápu .... tak co chce ? tak je to špatně a onak taky ... samozřejmě celý proces s oranžovým listečkem se opakuje . Česká pošta je děs všech děsů ....a to nemluvím o jejich online systému pro sledování zásilek který je o celých 24 h zpožděn. Jak je to možné ? Když přímo předemnou se vše zanese do počítače ? Zřejmě tyto informace pak přenáší poštovní holub a ten se eště na náměstí zakecá s kamarády.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).