Ja to beru pozitivne. Moje motto c. 1 je "Inovace" - bez inovaci kazda spolecnost drive ci pozdeji zemre. Netflix se snazi inovovat a stare struktury s nim bojuji. Mam vyhodu - ziju v UK - takze Netflix jiz pouzivam. Podle seznamu filmu a serialu nyni dostupnych odhaduju, ze soucasna nabidka bude dostacovat vice nez skupine early adopters a Netflix bude mit hodne predplatitelu. To zpusobi okamzite zvyseni datovych prenosu v UK (uz ted vidim plakajici ISP), moznost dalsich investic do reklamy a nasledne valku o zakazniky, ze ktere nemuzou stare spolecnosti vyjit jako vitez...
Neviem v com je Netflix inovativnejsi ako britsky Lovefilm? Jedna sa nachlp totozne sluzby, s tym, ze Netflix okrem ziskavania prav musi bojovat aj so LF, Blockbustrom a podobne, takze to urcite nebude mat moc jednoduche...ale tvrdit, ze je na Europu moc inovativny svedci skor o tom, ze vychadzas len z ceskych realii (samozrejme svk je na tom tak isto) ...