To by nebylo málo, ne? Ale ono je to trochu jinak. Především koupila auto, které zvenčí _vypadá_ jako to, které chtěla, ale liší se od něj ve značně podstatných „detailech“, jako jsou třeba zabezpečení dat, dlouhodobá udržitelnost a jiné tiché předpoklady.
A za druhé koupila auto na míru, což je reálně pro většinu zákazníků velmi špatná volba. Jasně, všichni mají dojem, že zrovna jejich procesy jsou něco výjimečného, co nikdo jiný nemá. Většinou to tak ale není (a pokud ano, tak je to většinou chyba). Takže řešením není auto na míru s pěti koly, bazénkem a vestavěným buldočkem – řešením je přiměřená standardizace těch procesů, díky které budou moct bez problémů využít libovolné z hromady krabicových řešení s mnohem vyšší bezpečností, udržitelností, předatelností a mnoha jinými měřítky kvality.
Ale chápu, že tvořit je radost :)
1. 8. 2025, 15:46 editováno autorem komentáře