Více méně nechápu autora článku. Obzvláště je-li dole noticka "autor je televizní scénárista" Z toho co v tom článku zplodil, čiší jedno: mě k tomu nepozvali, tak to alespoň zkritizuji. To neví jaké odpady dávají ostatní televize ? Ordinace, Počátky, Cesty domů, Vinaři, .... Raději každý den Neviditelné než 5 minut toho odpadu. Ano, je to seriál jednou zkouknu a zapomenu. S tím se také na to má koukat.
Jenže to zboží bude mít stejnou cenu ať běží v tv reklama, nebo neběží. Takže peníze utrácím za službu, kterou je pro mě zboží. ČT dáváš peníze přímo na jejich vysílání. Máš to špatnej příklad. Leda, že by to zboží, které má v tv reklamu, bylo o něco dražší než standardně, aby zaplatili reklamu v tv. Pak už by to trochu sedělo, ale taky hodně zkresleně.
Tohle se velmi špatně objektivně posuzuje. Určitě je pravda na obouch stranách. Mnoho toho zboží, na které běží reklama, je předražené a často nedosahuje kvality obdobně drahého výrobku, u kterého si výrobce reklamu nezaplatí. V těchto případech reklamu zaplatí zákazník. V druhém případě investuješ ty "přebytečné" peníze výrobci, prodejci. Ty, jako kupující onoho zboží ušetřit takto můžeš, nicméně je neoddiskuvatelné, že tu reklamu v televizi ve finále zaplatí vždy ten zákazník, což následně nemá vliv, zda-li jednomu zaplatíš za "kvalitu" více či méně. Tu reklamu v médiích si výrobce vždy musí zaplatit a zaplatí ji z peněz od zákazníků, kteří nakupují jeho výrobek. Zkráceně: V každém z těch dvou případů zaplatíš někomu jinému, ovšem to nesouvisí s tím, že tu reklamu (např. v televizi) zaplatí zase zákazník.
V Ekonomu tuhle bylo že čtyrčlenná rodina vycáluje měsíčně za Novu asi 650 korun. Když Prima nedávno vydělávala takový prachy tak to bylo možná ještě víc. Ty seroše čt sice nejsou nic světovýho ale n@va a prima za kterou zaplatíme daleko větší balík a točej takovej brak tak není o čem diskutit. Možná se na to někdo chytí že za komerčky se neplatí ale mě zajímá reál.
Dobře Péťo... Já s tímto souhlasím, ale to už je přeci jiný a s tímto nesouvisející "problém". To, komu zaplatíš více či méně za výrobek a kde v konečném důsledku ušetříš, už přeci nesouvisí s onou částkou, která takto putuje k televizi každý měsíc od výrobců - zákazníků.
Já myslím, že (i když se s tebou na ledacčem shodnu) to stále nijak nevyvrací tu "Sparksem" uváděnou částku, kterou té komerční televizi bez pochyb zaplatí ve finále zákazníci. V žádném případě nebudu obhajovat, jak ČT nakládá s penězma koncesionářského poplatníků, natož nějáký sponzoring na ČT1, který na tebe vyskočí téměř i při státní hymně. V tom, jak nejlépe investovat, vyhnout se předraženému zboží, či o férovosti v podnikatelské sféře, bych s tebou zajisté v drtivé většině případů našel společnou řeč. Nicméně, a to nevypovídá o nějáké náklonosti k jedné či druhé televizi, jsem přesvědčen, že za komerční televize zaplatíme (ačkoliv cesta těch peněz do pokladny konkrétní televize může být jakákoliv) zřetelně větší částku než 160 korun za domácnost.
No...Námět si zaslouží pochvalu za "odvahu", ale na druhou stranu, dlouhé roky se o tehdejším (ne)oficiálním dopingu veřejně ví a mluví, proto vlastně režisérka nic neriskovala jeho zfilmováním. Hereckým výkonům nemůžu kupodivu nic moc vytknout, mladá žabka je fajn, Romanko nepůsobil konečně jako ťulpas, Geislerce tento typ rolí sedí, jedině ten čahoun působil toporně. Reálie jsou komančovsky šedivé a vlastně celý děj je takový vybledlý a pochmurný. Speciálně pro tebe tam jsou i modré teplákové soupravy...občas.
Autora nechápete, protože napsal, že vejráte de facto na ptákovinu a vy byste si to musel přiznat? Z toho, že se živí scénáristikou, jste vyvodil, že nebyl přizván a teď si celej zapšklej chladí žáhu negativní kritikou? To z vašeho zplození čiší, že jste „mistr“ dedukce; doufám, že takovou schopnost jste zužitkoval i profesně …
Jestli jsou Ordinace … atd. odpady, si netroufnu hodnotit, ale až bude chtít pan Žáček o nich napsat, určitě to udělá; v tomto případě se ale rozhodl vyjádřit se
k Neviditelným, takže nerozumím, proč tu žalujete na ostatní produkce. Trochu jak dítě.
Seriály jsou běžně k mání na diskových nosičích, tedy pro opakované zhlédnutí, takže když už mají ta vaše „moudra“ v posledních 2 větách platit, tak spíš na sitkomy nebo na „majstrštyky“ typu Kobra 11.