Jako agentura (což byla původní činnost firmy) skončili. Zbyl jen ten web, asi aby nepřiznali prohru úplně :-)
http://www.digizone.cz/clanky/agentura-novy-mediafax-konci-se-servisem-pro-media-odchazi-priblizne-dvacet-lidi/
MediaFax myslím jen silně propouštěl (přes 20 lidí). Webovky mají pořád a nějaké zprávy tam dávají každý den.
Ale s penězi máte bezpochyby pravdu. Zadlužený byl už když ho Sarbu prodával Lauderově firmě, kde onoho času byl jedním z jednatelů. Proto ta cena byla asi tak královská.
Aneb co by Lauder, který o televizi nic neví, dal za skoro prázdnou slupku. :-)
Pro Primu je také slušné poskočit z 10. místa na 5. ( http://www.digizone.cz/clanky/prima-je-diky-zastupovani-dalsich-webu-desatym-nejvetsim-hracem-na-ceskem-internetu/ ). Navíc - ani nevím, jaké vlastně všechny externí weby Prima řídí (weby nejsou vzájemně tak propojené jako u Novy (lišta, odkazy, ...)) kromě svých televizních webovek, Prima Play a sms.cz, libimseti.cz, superhry.cz, jak reportovalo DZ. Vím jen, že přebírali lidi odjinud ( http://www.digizone.cz/clanky/weby-primy-se-podobne-jako-televize-zameri-hlavne-na-zeny-rika-sef-primy-on-line/ ). Navíc Prima ty aktivity spojila pod jednu hlavičku až někdy v prosinci.
V případě Novy, která přebírala nejen lidi, ale s nimi rovnou i celé etablované projekty, snad není u nikoho žádné překvapení, že je výš. To je v téhle situaci úplně logické.
Je však otázkou, jak dlouho některé z odkoupených projektů vydrží. MediaFax se nedávno otřásal v základech, ICQ je dnes už trošku z trendu (konkurentů je víc, než bývalo ve zlatém věku), Voyo jen pro předplatitele, FDB, která se jeví jako stále ten druhý v porovnání s ČSFD i přes to, že je dělí jen dva roky historie a má na rozdíl od ČSFD silného mediálního i finančního (byť je stabilita diskutabilní) partnera v zádech.