@Petr Pavel: A co vidíš tak špatného na tom, že se živím prací s počítači? Upřesním, že se neživím programováním (stavbou programů) ale stavbou webových stránek a webdesignem. A výhody proti obchodu: pružná pracovní doba, home office, kontakt s klientem téměř výhradně elektronicky, nedýchá ti šéf za ucho a hlavně, nebuzeruje tě kdejakej naprdnutej důchodce, co se ráno špatně otočil a ruplo mu v kříži. A vůbec nejhlavnější - příjem nesrovnatelný s obchodem.
Jo a nejsem...gay :-) Jsem normální heterák momentálně ve složitém vztahu :-D
Ale to jsme hódně odbočili od tématu a asi nás admin smázne.
Když jsme u těch celoživotních úspěchů, tak k těm vlastním největším řadím úspěšné "odkojení" devíti malých králíčků, které zavrhla jejich máma samička. Mléko z dudlíků, nastrouhaná mrkev a jablka atd. Všech devět pionýrů odolalo nepřízni osudu. Je tomu již velmi dlouho, ale dodnes z toho mám radost. Když na to někdy příjde řeč, tak se dokážu náležitě vzpřímit a oprávněně si připadám důležitě.
Směřováno všem ostatním, než Alex Gaga vstane ze země :-)
V první firmě kde jsem dělal, jsme ve třech lidech dělali pět milionů měsíčně k plné spokojenosti klientů. Více než deset let.
V druhé firmě jsme v deseti lidech dělali 30 milionů ročně. Opět k plné spokojenosti klientů.
A jak vidím jsem v dobré společnosti, luftjarda sice možná přivedl některé firmy na buben, ale je to stále bývalý ministr.
Takže tvůj předchozí příspěvek považuji zase jen za projev tvojí obsese, ty párku v rohlíku :-D :-D
Při přečtení těch dvou posledních vět jsem málem spadnul smíchy ze židle. Člověk jako seš ty neprodá ani párek v rohlíku a jeho ekonomické rozhledy jsou na úplné nule, viz plkání o Nově a jejich úpadku (když opak je realitou). Takový zdejší Tvrdík, kam vleze, tam jde firma do roka a do dne na buben :D :D :D
@Jan Novák: Ano a to je přesně to o čem jsem psal. Jediná efektivní reklama v tzv. "stálicích" Novy (Ordinace, Ulice) je na super/hypermarkety a jejich, když to přeženu, pivo za bůra a špekáčky za dvacku a před vánoci na nějaké hračky. A právě Nova (a částečně i Prima, ať mě nikdo neobviní z hejtování) si svým cílením na určité skupiny diváků krutě omezily výběr efektivní reklamy. Podotýkám, že mluvím výhradně o hlavních programech (i když mě stále svádí u Novy napsat kanál).Třeba právě sledovanost reklamy dejme tomu na nové BMW nebo nový UHD televizor za 40k bude vysoká, ale efektivita nulová. A právě o to jde. Zadavatel si spočítá, že peníze takto vynaložené jsou peníze vyhozené a bude postaven před dilema: promovat svůj produkt i za tuto cenu nebo se s reklamou stáhnout na tématické kanály, kde je jiná skladba diváků?
A Nova/Prima bude postavena před dilema: udrží nás nad vodou tématické kanály, nebo budeme muset rapidně překopat schéma pro návrat inzerentů?
Ale to prostě jednoduchý trollík jako pan telefonní číslo nepochopí. Za mně mluví 25 let zkušeností s obchodem a reklamou. Za něj jeho obsese :-))
Provozovatel TV stanice opravdu nebude zkoumat, jestli si divák toho nebo onoho pořadu zrovna koupil ten či onen výrobek, na který zrovna běžela reklama (navíc v jiném díle zmiňované Ordinace zase může běžet reklama na něco jiného). A inzerenta pak zajímá pouze sledovanost, ze které se dá vyvodit pravděpodobnost toho, kdo si zboží koupí a kolik to bude lidí.
Zajímá nebo by je mělo zajímat, jestli inzerent objedná reklamu znovu. A inzerenta zajímá nebo by měla zajímat efektivnost zadávané reklamy. Jestli lidi reklamu zhlédnou, ale na jejich tržní chování to nemá vliv, teoreticky by se to mělo negativně projevit na zájmu o reklamní prostor, což by pro FTA byl velký průšvih.
V Lídlu velmi často koupíš německé sýry, Dulano uzeninu atd., ale souhlasím, že jakékoliv škatulkování vždy stojí za v----p---l a často jej používájí ti, kteří se cítí morálně výš. Natož soudit inteligenci lidí dle toho, na co se dívají, což už je dle mého extrém. Nemyslím si, že pokud mám nejednu placenou nabídku, solidní technickou výbavu, nedívám se na všechny ty Novy a Primy, tak musím žít kvalitnější a důstojnější život. Často to může být i naopak a ti "namakaní" z diskuzí tak můžou závidět idylický život těm, kteří si zapnou nějákou Novu jen k tomu, aby se jim dobře usínalo. Nic nemá své šablony.
Nedávno jsem četl rozhovor s nějakou tenistkou, tuším, že s B. Strýcovou a ta říkala jak se ráda, když je doma, podívá na Ordinaci. A myslím, že co se týče peněz, zrovna chudá nebude. Tím chci říct, že sledovanost tohoto paskvilu není podmíněna chudobou a zřejmě ani (ne) inteligencí. Je to smutné, ale je to tak.
V tom blábolu se nedá podepsat pod nic. Tedy ne, že by to člověk Nově nepřál, aby zmizela, ale podobné úvahy jsou zde od dob, co je zde i Nova a pořád žádný odliv peněz a krach nepřichází. A naopak přicházejí další a další stanice z tohoto portfolia. A jestli si nějaký divák Ordinace něco koupí nebo ne, to už v Nově nemusí nikoho příliš trápit. Za reklamu dostanou zaplaceno a víc je nezajímá.
No protože je CME nenažraná a skupina Nova krutě zadlužená, tak tohle je výsledek.
Přesně tak. A když odhlédneme od těch reklam tak se ani nedivím. Navymýšleli si x nesmyslných klonů jejíž šíření /koneckonců stejně jako tomu bude v případě tohoto Int. paskvilu/ není zadarmo a nyní se diví že jsou bez peněz?
Je to opravdu tak jednoduché a s nulovými výsledky? To se mi nezdá. Je samozřejmé, že ta velká vámi opovrhovaná skupina diváků nemůže současně sledovat Markízu a Novu International/Novu a Markízu International, ale rozprostřením a opakováním nejvíce sledovaných pořadů se může celková sledovanost zvednout. Je sice hezké, že sledovanost ještě nic nevypovídá o IQ diváků, ale pokud budou stále platit pravidla dělení podle věku, obou stranám to asi vyhovuje. Nebo je jasné, že diváci, co sledují americké seriály si kupují Cadilaky, co mají rádi německé filmy si pořizují Mercedesy a ti, co sledují Ulici a Ordinaci jen shánějí slevy u Lídla? ;-)
No protože je CME nenažraná a skupina Nova krutě zadlužená, tak tohle je výsledek. Už jsem to kdesi psal, Nova si tak dlouho budovala image televize pro ichtyly až na to dojela. Jejích cílovka je těch 60% lidí, co o nich onehdá Zeman napsal, že jsou podprůměrné inteligence. A protože jsou chudí jak duchem tak penězi, jediné reklamy které u nich zabírají, jsou když to přeženu, na pivo za bůra a špekáčky za dvacku. Co je platné, že Ordinace má milionovou sledovanost, když lidé sice reklamy shlédnou, ale do krámu už nejdou. Nova International vznikla ze zoufalé snahy udržet si zadavatele reklamy. Jenže cílovka Markízy je stejná jako cílovka Novy, takže 0/0. Tím nám v Česku vznikla druhá Telka. Dle mého osobního názoru musí vedení Nova Group radikálně změnit názor na fungování televize, naprosto překopat vysílací schéma a vykupovat práva pro Česko-Slovensko. Jinak můžou čekat odliv zadavatelů reklamy což je v konečném důsledku položí. A v současném stavu žádná škoda.