mně nebudeš srát
1. řada
Nový podvečerný formát 4 svadby sa v novembri 2011 na Markíze uviedol úspešne. Počas celého týždňa mu kontinuálne stúpala sledovanosť. V strategickej cieľovke 12-54 dosiahli 4 svadby priemerný celotýždňový rating 9,3 % a trhový podiel 37,8 %. Výrazne porazili konkurenčnú Súdnu sieň na TV Joj, ktorú sledovalo v priemere 24,3 % mladších divákov.
2. řada
Priemerný trhový podiel druhej série koncom mája 2011 bol 30,8 %. Išlo najmä o dôsledok konkurencie vtedy prebiehajúcich majstrovstiev sveta v hokeji konaných na Slovensku.
3. řada
Markíze sa v 38. týždni 2011 vydarila tretia séria podvečerného formátu 4 svadby. Celý týždeň dosahoval nadpriemerné výkony, priemerne ho sledovalo 36,8 % divákov vo veku medzi 12 až 54 rokov. Najvyšší trhový podiel 38,8 % zaznamenalo utorkové vydanie.
Spolupráce Prima JOJ naopak funguje. Talent je každý rok úspěšný a přebírané formáty taky. Na Slovensku fungovalo Pohlreichovo Ano, šéfe!, u nás zas Dr. Ludsky. Jde o to, že Prima s JOJ umí narozdíl od Novy a Markízy udělat chytlavější formáty a hlavně vědí, co se na druhé straně řeky Moravy může uchytit.
Jo jo. Viky už jsem doma brácho. Jel jsem po sto letech tramvají. Mám pomalovanou ruku nějákym sluníčkem nebo co to je. Vypa dá to jako smějící se kundička a mám to na ruce. Ta vesmírná prdelka se jmenuje Veronika ale je vidět, že už ji bude alespoň pětadvacet, takže nic pro nás. Zastav se odpo, vzal jsem si dva plátky tlačenky a jdu chrápat. Martina odešla s tím srandovním Moravákem, tak s ní nemluvíme!