Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Český Telecom zdražuje a zlevňuje od křemílek - Dobrý den, mohl byste se, prosím, dotázat ČTc...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 4. 2006 10:42

    křemílek (neregistrovaný)
    Dobrý den,

    mohl byste se, prosím, dotázat ČTc proč:

    - má v nových tarifech od 11. 5. v cenících pro domácnost uvedeny pouze ceny za místní volání ? (vím, že meziměstská už jsou za stejnou cenu, ČTc by ale v ceníku neměl své uživatele dezinformovat neuvedením cen za hovory meziměstské)

    - má stále minimální zpoplatněnou délku hovoru 120 sekund pro místní i dálková volání ? (chci-li říci "ahoj, dnes nepřijdu", proč mám platit za 120 sekund?)

    - v tarifu Telefon Mini má uživatel platit kromě minutového hovorného navíc "příplatek" 5,95 Kč ?

    - nedává v rubrice "Napište nám" na svých www.stránkách možnost kromě "Zřízení telefonní stanice" i alternativní "Zrušení telefonní stanice", které bude v příštích dnech určitě hodně potřebovat ?

    Všechny tyto otázky bych rád položil ČTc přímo, ale ve svých rubrikách "Kontakty" ani "Napište nám" na www.stránkách mi to bohužel neumožňuje.

    Děkuji Vám za laskavé zprostředkování.
  • 6. 4. 2006 13:05

    skritek.bloguje.cz (neregistrovaný)
    A co to zkusit třeba na Napište nám poslat dotaz k těmto tématům? Cenové programy nebo Nové cenové tarify TELEFON a BUSINESS nebo Telefonní linka (domácnosti). Určitě vám někdo odpoví.

    nedává v rubrice "Napište nám" na svých www.stránkách možnost kromě "Zřízení telefonní stanice" i alternativní "Zrušení telefonní stanice", které bude v příštích dnech určitě hodně potřebovat ?"

    proč myslíte, že by měl? :-D asi byste si taky nerad snižoval tržby. o tom, že je to nesolidní zákaznické chování nebudu polemizovat.
  • 6. 4. 2006 23:39

    křemílek (neregistrovaný)
    pro: skritek.bloguje.cz Milý skřítku, pokoušel jsem se. Na odkazech "Kontakty" i "Napište nám" nám ČTc nabízí "Objednávky služeb", "Měl bych zájem o službu nebo informaci" (informace by se dala použít) a "Dotaz k účtování služby". Ani vidu po nabídce typu "Vaše připomínky, kritika, apod.". Nelenil jsem a kontaktoval na bezplatné lince operátora. Po cca 4 minutách vyzvánění byl jeden z operátorů volný. Na požadavek, aby můj hovor s dotazy byl zaznamenán a předán managementu s následným zasláním jejích odpovědí na můj mail, mi operátor sdělil, že dotazy zodpoví sám. První otázku, proč budu na Telefonu Mini připlácet za každý hovor 5,95 Kč (už i s daní) zodpověděl, že je to na základě rozhodnutí ČTc. Druhý dotaz byl, proč na jejich stránkách kromě rubriky "Zřízení telefonní stanice" nemají i alternativu "Zrušení telefonní stanice". Odpověď: Rubriky na www.stránkách mají v kompetenci jiní pracovníci (opět vyčerpávající odpověď !). Dalšími dotazy jsem ho už nechtěl zdržovat. Do !!! tří !!! pracovních !!! dnů mne bude jejich pracovník kontaktovat s informací, jak mohu (kromě sdělení dopisem) s nimi ukončit smlouvu o poskytovaných službách. Už se těsím, jak mi sdělí, že jedině dopisem - jinak že nelze. Socializmus v plném rozkvětu ! Mám pro ně ještě jeden návrh: zrušení bezplatné linky a všechny dotazy, připomínky i kritiku zpoplatnit sazbou minimálně !!! 100,- Kč/minutu. Tím budou mít od nás pokoj a mohou žít v domění, jak jsou skvělí. Jsem jenom zvědav, zda si nám po čase nezapomenou "postěžovat", kolik jim "výhodnějšími sazbami" zase ubylo pevných linek.
  • 6. 4. 2006 10:48

    krakonoš (neregistrovaný)
    Oni evidentně necítí potřebu se se zákazníky vybavovat! (My nejlépe víme, co náš zákazník potřebuje). Takže: ,,Vole, drž hubu a plať"! A zrušení linky se musí vyřídit osobně.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).