- má v nových tarifech od 11. 5. v cenících pro domácnost uvedeny pouze ceny za místní volání ? (vím, že meziměstská už jsou za stejnou cenu, ČTc by ale v ceníku neměl své uživatele dezinformovat neuvedením cen za hovory meziměstské)
- má stále minimální zpoplatněnou délku hovoru 120 sekund pro místní i dálková volání ? (chci-li říci "ahoj, dnes nepřijdu", proč mám platit za 120 sekund?)
- v tarifu Telefon Mini má uživatel platit kromě minutového hovorného navíc "příplatek" 5,95 Kč ?
- nedává v rubrice "Napište nám" na svých www.stránkách možnost kromě "Zřízení telefonní stanice" i alternativní "Zrušení telefonní stanice", které bude v příštích dnech určitě hodně potřebovat ?
Všechny tyto otázky bych rád položil ČTc přímo, ale ve svých rubrikách "Kontakty" ani "Napište nám" na www.stránkách mi to bohužel neumožňuje.
nedává v rubrice "Napište nám" na svých www.stránkách možnost kromě "Zřízení telefonní stanice" i alternativní "Zrušení telefonní stanice", které bude v příštích dnech určitě hodně potřebovat ?"
proč myslíte, že by měl? :-D asi byste si taky nerad snižoval tržby. o tom, že je to nesolidní zákaznické chování nebudu polemizovat.
pro: skritek.bloguje.cz
Milý skřítku,
pokoušel jsem se. Na odkazech "Kontakty" i "Napište nám" nám ČTc nabízí "Objednávky služeb", "Měl bych zájem o službu nebo informaci" (informace by se dala použít) a "Dotaz k účtování služby".
Ani vidu po nabídce typu "Vaše připomínky, kritika, apod.".
Nelenil jsem a kontaktoval na bezplatné lince operátora. Po cca 4 minutách vyzvánění byl jeden z operátorů volný. Na požadavek, aby můj hovor s dotazy byl zaznamenán a předán managementu s následným zasláním jejích odpovědí na můj mail, mi operátor sdělil, že dotazy zodpoví sám.
První otázku, proč budu na Telefonu Mini připlácet za každý hovor 5,95 Kč (už i s daní) zodpověděl, že je to na základě rozhodnutí ČTc.
Druhý dotaz byl, proč na jejich stránkách kromě rubriky "Zřízení telefonní stanice" nemají i alternativu "Zrušení telefonní stanice". Odpověď: Rubriky na www.stránkách mají v kompetenci jiní pracovníci (opět vyčerpávající odpověď !).
Dalšími dotazy jsem ho už nechtěl zdržovat.
Do !!! tří !!! pracovních !!! dnů mne bude jejich pracovník kontaktovat s informací, jak mohu (kromě sdělení dopisem) s nimi ukončit smlouvu o poskytovaných službách. Už se těsím, jak mi sdělí, že jedině dopisem - jinak že nelze.
Socializmus v plném rozkvětu !
Mám pro ně ještě jeden návrh: zrušení bezplatné linky a všechny dotazy, připomínky i kritiku zpoplatnit sazbou minimálně !!! 100,- Kč/minutu. Tím budou mít od nás pokoj a mohou žít v domění, jak jsou skvělí.
Jsem jenom zvědav, zda si nám po čase nezapomenou
"postěžovat", kolik jim "výhodnějšími sazbami" zase ubylo pevných linek.
Oni evidentně necítí potřebu se se zákazníky vybavovat! (My nejlépe víme, co náš zákazník potřebuje). Takže: ,,Vole, drž hubu a plať"! A zrušení linky se musí vyřídit osobně.