Kdyz si tak potrpis na kvalitni poskytovatele, tak co treba BlueTone? Je to v rezii Ceskych Radiokomunikaci a je to po radiu telefon i internet. Dokonce u pouzite technologie neni ani nutna prima viditelnost na vysilac (acces point).
Dovolil bych si poznamenat, ze jako POVINNY je po novu datum narozeni i u registrace kontaktni osoby na CZ.NIC (pravda, muzete to nahhradil cislem OP apod.)
Milý Prasáku !
Znám daleko více kvalitních lidí.Jelikož pracuji na severu Moravy, je lépe placené místo v oblasto sci-fi. A to , že má někdo titul nebo hodnost nezaručuje jeho inteligenci. Většinou se inteligence jedince a materiálu pozná najrychleji podle vyjadřování. Vaše poslední věta hovoří o všem.
Státní telefon lze mít i přes výhradní síť Českých radiokomunikací, pak máte minutu ve špičce za 0.90 Kč a ADSL vzduchem 1:20 za 1490 Kč/měs. http://www.byst.cz/internet/angel.htm
Dařilo se mně stejně - do TelePointu jsem donesl písemnou výpověď, pro jistotu i s uvedením důvodů (zvýšení DPH od 1.1.2004 a nesolidní jednání ČTc při změně tarifu - viz http://www.mesec.cz/clanky/online_sluzby_v_podani_ceskeho_telecomu/)
a nyní již volané číslo neexistuje :-)).
Telecom nepatří do slušné společnosti, pracuji v obchodě již delší dobu ale nepamatuji si, že bych po nějakém zákazníkovi při telefonickém styku chtěl datum narození.
Sám bych se velice divil, kdyby mě někdo volal v nějaké obchodní záležitosti a toto by po mě chtěl, a když zákazníci nechápou obchodní nabídku není vina na straně zákazníků, ale vždy na straně společnosti, která tuto nabídku vytvořila. V normální tržním prostředí by taková společnost mnoho zákazníků neměla, ale telecom zdědil v monopolním postavení několik milionů účastníků ne zákazníků, kteří neměli jinou volbu.
Ale kdepak, to není blbost, to je záměr. Zamotat to co nejvíc tak, aby tomu lidi jednoduše nerozuměli a platili navíc i zbytečně.
Stejně jako zadarmo a všem zprovozněné schránky - nedovoláš se a stejně platíš. A samozřejmě zrušení "není jen tak, to musíte od příštího období"....
Není špatné pojmenování cenových programů spíš blbost lidí z Českého telecomu? Home mini, Home standard - Home internet...
Kdyby byl jen program Mini, Standard, Internet... možná by tomu lidi víc rozuměli, nééééééééééééé???
Milá Holčino,
ale vždyť on tě nikdo nenutí pracovat s tím "materiálem", kterými jsou zákazníci Českého Telecomu. Pokud nejsi spokojena, dej výpověď a klidně si se svými kvalitami jistě můžeš snadno najít lépe placené místo, kde se budeš pracovně setkávat pouze s inteligenty, kteří mají poblíž svého jména alespoň jeden titul, popřípadě hodnost. Jestli chceš, můžeš šlapat třeba i pro mě. Jistě se domluvíme na tel. 777 111 108
No pane Vrano operator muze zjitit skoro vsechno, ale k tomu vasemu prizpevku. Kdyz volate do Auto Jarov a chcete neco ohledne auta, a operator se vas zepta jake auto mate, tak mu reknete ze to ma vedet on, protoze jste si to u nich pred 2 lety kupoval a jezdite kazdy rok na servis? Jak ma operator vedet jestli dotycny vola z te stanice o ktere se bavi. kdyz volajici ani nevi kdy se narodil jak mu muze clovek vedet, ze nevola z jine POTS? Jste si jist ze jste objektivni? Jinak tolik lidi kolik ma CTc 24/7 na telefonu (13129, datove helpline) nemaji ani "vsichni dva" operatori dohromady. Cesky mobil myslim nema 24/7????
Zvlastni, to ja jsem nemel s odhlasovanim kupodivu zadne duvody k rozcarovani. Pani v TelePointu jsem rekl, ze chci zrusit stanici co nejrychleji a ona, ze to jde deset dnu pred koncem zuctovaciho obdobi - ukoncenim smluvniho vztahu dohodou (ta volba je i na formulari). Bylo zrovna prvniho, moje zuctovaci obdobi koncilo shodou okolnosti 10., takze pani orazitkovala formular a do deseti dnu bylo po vsem, telefon jsem jim mohl s nanejvys prijemnym pocitem vratit. Jeste se ptala, proc smlouvu vypovidam atpod., takze jsem ji to rekl (wifi 256kb za 500,-- mes.) a ona, ze to chape, ze se ji syn zrovna onehdy ptal, nemaji-li doma plechovku na antenu :)
A co tak datum narození či adresu bydliště. To jsou obecné znalosti. Když se Vás někdo zeptá na Vaše číslo , to mu odpovíte , že si nevoláte , tak jej neřeknete.
Jak mohu znát své telefonní číslo, vždyť si domu nevolám :)
Telefonní číslo máte vidět Vy na hotline (na monitoru) a cenový program snad v tom vašem CRM systému taky máte ne?
ČTc je stejně debilní společnost, která není schopna zajistit zákaznicku linku 24/7 kteroužto mobilní operátoři mají téměř odjakživa.
Jde o něco jiného. Nejsen hostinská. pouze roznáším pro jiného. Ale občas pomůže hosta prohodit oknem nebo přetáhnout půllitrem po hlavě. Aby nevedli učené řeči pohospodách a raději přiložili ruku k dílu.
Jsem z druhé strany. Možná to jsou plky, ale měli by jste se slyšet i Vy. Co s k nám dovolá , to by jeden něvěřil. Většina nezná své číslo pokud se nepodívá do mobilu o datumu narození raději ani nemluvit a s tímto materiálem by měl jeden pracovat a to ještě slušně.Když se zeptáte jaký májí cenový program, tak většina odpoví , že žádný a ten kdo si na něco vzpomene, řekne že HOME KREDIT (pravdobně tradiční sponzor vánoc) Pokud se budete i Vy další nahlas smát, podívejte se i na sebe.
Zajimava je samotna procedura odhlaseni. Musel jsem poslat zadost kamsi do Brna. Po 3 tydnech zadna odpoved. Po zkusenostech s webhostingem u Nextry jsem to poslal s dorucenkou, takze mam nejaky doklad :-) . Zatim mi telefon neodpojili, ani neposlali zadne oznameni. Neodpovidaji na otazku, kdo se tim zabyva a kdo je za to zodpovedny. Jedine, ze do mesice to maji zrusit. Takze prestavam platit faktury, snad jim to nejak dojde.
Ty blbe dotazy na duvod odhlaseni jsem samozrejme odmitl. Nehodlam plytvat svym casem na jeji marketingove pruzkumy.
Nejužitečnější službou, kterou by mohl Český telecom konečně jasně zveřejnit na svých stránkách (nikoli jenom v kompletním souboru Všeobecné podmínky pro poskytování univerzální služby a dalších telekomunikačních činností) http://www.ceskytelecom.cz/dokumenty/pdf/vp_univerzalni_sluzba.pdf by byl stručný pokyn a formulář Zrušení účastnické telefonní stanice (telefonní linky) viz seznam Dokumenty ke stažení http://www.ceskytelecom.cz/zakaznicka_podpora/dokumenty_ke_stazeni/dokumenty_ke_stazeni.php#telefonnistanice nejlépe do rubriky Příručka uživatele
http://www.ceskytelecom.cz/zakaznicka_podpora/prirucka_uzivatele_a_zakaznika/index.php Dá to docela dost práce, než se člověk dopachtí informace, že výpověďní lhůta je 1 měsíc a ČTc si vymezuje "datum výpovědi" jako datum, ke kterému ČTc výpověď prokazatelně obdrží (???).
K 1. 1. 2004 jsem "spolupráci" s ČTc ukončil a zdálo se (podle rozhovoru), že by byli rádi, kdybych si ponechal alespoň "dotovaný" Home Mini. Ale zkoušejte někoho dotovat každý měsíc dvěma stovkami - a za nic...
Nové "výhodné" tarify? Žádný důvod k odvolání výpovědi...
odhlasoval jsem pevnou linku a opravdu jsem
se bavil; musel jsem prezit dotazy typu:
a jak budete telefonovat, kdyz odhlasite
telefon ? nez se ta holcina na "telefonickem
centru sluzeb" vyzvanila (nemam ji to za zle,
ty plky vymyslel nejakej potentat v CTc), tak
jsem se malem zacal smat nahlas. pekne se
to snazej lidem zneprijemnit.
ne kazdej ma moznost pripojit se pres wifi, ale ja bych to asi ani nevyzil, protoze do roka zacnou pomalu ale jiste vsechny mensi poskytovatele bezdratu krachovat a pak konecne bude cisty vzduch pro kvalitni poskytovatele
Je mi tě líto ,to sis musel dát hezkou ránu do hlavy :))
Nebo si zaměstnanec a čekáš výpověď ?Pak je mi tě taky líto,smiř se s tím :))Já už jsem 100% na wifi i s telefonem tedy Telecomuprostý a je mi líp :))
Zdravím Vás,
obavám se, že telecom míní i nadále odírat zákazníka. Díky svému připojení k internetu, testuji volání po internetu ( jsem více jak 1,5 roku připojen k internetu bezdrátově - Wi-Fi ). Pravděpodobně přejdu na tohoto operátora a budu rozhodně volat levněji. Volání přes operátory po kabelu bude nadále drahé, tak jako připojení k internetu a ti lidé co to nechápou tak je obdivuji. Ty co se jinak připojit nebo si zalovalat nemohou, upřímě lituji. Jinak operátor přes, kterého se dá volat nejen na pevné linky díky bezdrátovému připojení je na tomto odkazu http://www.fayn.cz .
Jako obvykle,prichazi CTc s bidnym navrhem a jeste hodne po 12. Uzivatele, kteri jsou rozhodnuti zrusit linku nove tarify nijak neoslovi. Majorita si nadale ponecha STANDARD, nebot Tel70 je +- stejny a kvuli vsem opletackam se zmenou tarifu,si to radeji odpusti.
Pevnou doma nezrusim, jeste stale si nechavam dlouhe mistni hovory na mimo spicku, kde zatim MT nemuze konkurovat.
Jenom pevne doufam, ze za takove 2-3 rocky se po vyznamnem ubytku zakazniku CTc vzpamatuje a nabidne lidem to co chteji. Dostupna data a nemezene mistni hovory za prijatelny pausal. Ostatne co jineho mu zbyde.
P.
jestli se nepletu, neregulovanost tarifu znamená také to, že nemůžete pak přejít na jiného operátora a používat CS/CPS. Takže to já bych si raději rozmyslel. Jsem zvědav jak teď Telecom obhájí zvýšení paušálu, když vlastní dobrovolné tarify má s nižším paušálem. Prostě bych dal cenu paušálu jako cenu nejlevnějšího tarifu mínus minuty v ceně a u velkoobchodních ještě mínus procenta za možný nevýběr a náklady na fakturaci koncovým zákazníkům a bylo by a Telecom by nemohl říct ani popel.
Skvělé konečně levnější volání, musím si spočítat jestli se mi vůbec vyplatí mobil. Taky tam platim paušál, ale hovory jsou podle mě dražší. Ať žije Telecom.