Naprosto mě znechucuje a vlastně už i nudí ta jejich korporátní cenová politika. Za 10 let se nezměnilo vůbec nic. Jen přendavají, obrazně řečeno, volant z leva do prava a zpět. Jo a taky někdy změní lesk, pokud bych to přirovnal k autu. To nechápou, že zákazníci opravdu skutečně cítí, že z nich dělají debily? Melou jen pantem a vypouštějí prázdná slova, ale je to COOL!!! Loajalita zákazníků nula, což si ovšem způsobili sami. A co se týká vodafonu, půl roku byly problémy s tou jejich samoobluhou, do dneška pořádně nefunguje odesílání sms z toho jejich přiblblýho vodafone parku. Služby, že by jeden brečel.
Proč voláte jen z mobilu? Ve vyspělé Evropě je to tak, že pokud jsem v domě, volám levně z pevné, mobil používám v terénu. Z mobilu
přes GSM bránu v rámci VPN neomezeně, a dále za ceny Voip.Nezavolejte si do Německa, Švédska, kanady z mobilu za necelou korunu...
Již 6 let. Moje celková úspora odhadem zatím zhruba 70.000,-Kč.
Jen člověk nesmí být OVCE. Naši příbuzní z Německa, kteří vlastní 6 inžovních domů a malou továrnu se o nás vyjadřují v tom smyslu, že nechápou, proč voláme z mobilu, když jsme v budově, kde je pevná...,
proč musíme mít každou chvíli nový mobil, když máme holé ři...ě,:), a proč na ulici je tolik lidí neustále s mobilem u ucha.
Reklamní mágové si u nás splnili sen.
A O2, I když má zastavené financena investice, platí drahé reklamy v televizi.
Proč? Protože SPT (Společnost proti telefonování, pozděli Telecom, nyní Telekomika) svou cenovou politikou přesvědčila spoustu lidí, aby pevnou zrušila - předplacený telefon vyšel levněji, hlavně pro lidi, kteří volají málo, jeden čas se platil paušál kolem 400 Kč za nic (resp. za to, že mám doma přístroj) a tarifikace, kdy i sekundový hovor se počítá jako dvouminutový taky žádný zázrak.
Doma mám samozřejmě VoIP s "pevným" telefonním číslem, několik známých má taky VoIP, resp. UPC telefon a pak asi 5 lidí ze známých má doma pevnou od O2, ale všichni proto, že mají telefon napsaný na ZTP člena rodiny a platí málo nebo skoro nic.
Nojo, jenže mezitím jsme se posunuli o nějaký ten rok dál., A VoIP operátorů je u nás jako smetí. Takže kdo chce, svojí službu si bez problémů najde. (Samozřejmě, věšinou musí mít odpovídající datovou přípojku, i když u CallBacku ani to ne...). Já mobil (a mobilní volání) dnes používám pro odchozí hovory jen tehdy, pokud jsem opravdu někde na cestách bez jiné možnosti. Nebo-li, jako variantu nikoli první ale poslední volby. Neříkám, jsou lidé, kteří jsou v pohybu neustále, ale většina jich tráví tak 3/4 času na nějakém stálém pracovišti, nebo doma.
Ale samozřejmě, leč ti, kteří si pevnou zrušili a pořídili si mobil na volání by teď museli mít internet. Pokud už ho mají a mají třeba jen jeden počítač v domácnosti (není každý úchyl jako většina čtenářů Lupy, kdy každý člen domácnosti má 1–2 počítače, telefon s připojením na net a dalších x zařízení, které jsou doma připojeny k internetu ;-) ), musí si pořídit další zařízení (router, IP telefon nebo bránu a použít starý telefon), někdo jim to musí zapojit a hlavně vůbec říct, že taková možnost je.
Reagoval jsem na to, proč se nevolá z pevné – protože ji kvůli cenové politice monopolního operátora pevných linek spousta domácností zrušila.
Pokud máte vy, i pár lidí v dosahu UPC, tak volání přes pevnou je jasná volba (za 50kč, hovory v sítí zdarma, 100 minut kreditu na pevné linky).
O2 je ovšem proti tomu katastrofa. To má v podstatě smysl, jen pokud máte k tomu od nich net.
Jinak je to 239 minimální cena s 6ti korunovým propojovacím poplatkem!. To už se na to spousta lidí vykašle a jede jen přes mobil.