Diky za nazor, skutecne podnetne.
Z teto reklamy nema byt "videt o co jde", lepe receno jde o predstaveni znacky Speedbone a to jste si zrejme zapamatoval.
Kam jste klikal, ze jste se dostal az tak daleko? Primo na banner, na logo nebo nikam?
K Fincentru :
po dnesnim clanku jsem se tam sel poprve (a musim rici ze naposledy) podivat.
A takovou HRUZU jsem jiz dlouho nevidel.
A vyvrcholeni bylo kliknuti na tu bozskou reklamu, z ktere neni videt na prvni pohled o co jde :
DOSTAL JSEM SE TAK AKORAT DO P....
Ale to ostatne u Spedbone neprekvapuje. Posledni dobou mam s touto samochvalou prekypujici firmou jen same "SKVELE" skusenosti a hvezdne zazitky.
Tak ze jestli byl clanek reklamou v pravny cas na spravnem miste, tak se "urcite" povedl.
Reklama na FinCentru by byla fajn, ale ma nejake technicke problemy... na jednom pocitaci se nam nezobrazila vubec (bilo, dole logo FinCentrum, po par sekundach presmerovani), na druhem az na druhy pokus... dalsi problem netradicnich formatu je tedy to, ze je neni trivialni technicky zajistit :-)
Dobrý den, rád bych uvedl, že tento článek není míněn jako reklama na Fincentrum - kdybych jej chtěl takto pojmout, určitě by byl kratší, odkaz na Fincentrum by byl uveden zezačátku a ne až na konci poměrně dlouhého článku.
Kromě toho, dnešní timing by byl poněkud zbytečný (byť jde o kouzlo nechtěného). Jak možná víte, v dnešní speciální příloze Peníze a Internet vyhodnotila MF DNES Fincentrum jako nejlepší český finanční server... A přeci jen dopad MFD a Lupy se nedá srovnávat (zatím), takže očekáváme vysokou návštěvnost.
Což je mimochodem věc, z níž musí mít Aliatel / Speedbone mimořádnou radost. What a coincidence!