Vlákno názorů k článku Nové logo České televize je hezké, proč ale měnit z gruntu všechno? od Franta Pražák - Omlouvám se všem reagujícím, že nečtu v tuto...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 4. 2012 23:03

    Franta  Pražák

    Omlouvám se všem reagujícím, že nečtu v tuto chvíli jejich příspěvky a nezahrnuji je do reakce... Chci jen reagovat na Honzu Potůčka. Jestli se vám logo líbí, je ta vaše soukromá věc, kdybychom mohli sedět u jednoho stolu, snad bych vám vysvětlil, co všechno je na něm z hlediska komunikace špatně........ ALE snad se shodneme, že investovat do nového vizuálu po 5 letech existence stávajícího a dobré (jen kdyby zavedli i to Malovcovo logo..) je z hlediska financí i komunikace jakékoliv firmy čistý nesmysl.... A nemůže si to dovolit ani ČT (která druhou plicí křičí, že brzy nebude mít dost peněz na vlastní tvorbu..)
    A už vůbec si nové vedení ČT nemůže i z finančních důvodů dovolit dělat všechno JINAK. V ČT toho bylo v posledních letech hodně špatně ale cesta k nápravě nevede k tomu, že Petr Dvořák všechno popře. Že popraví Kuře z Pomote dětem a přivede si konto Bariéry (tady je ale možná vliv PPF, nejen pocity gř, který s touto charitou na Nově spolupracoval...), že bude ingorovat diváky zvolený seriál v Souboji seriálů- a prostě ho nenatočí...(z právního hlediska se jedná o veřejný příslib instituce, které on by v době vysílání už gř...), že prostě bude budovat novou Novu na protější kopci - o tom svědčí přesun i řadových pracovníků Novy na Kavčí hory... Možná pan Dvořák neumí jinou tv než na barrrandovském kopci, tak se ji ted snaží přesunout na protější Kavčí kopec.. Podle mě tudy cesta nevede, ale ko do řekne jemu? Rada? Diváci?

  • 24. 4. 2012 15:14

    Sociolog

    František Pražanů tys tím Kuretem uplne posedlý. Co to je za nemoc? Televize nejsou charita, aby smyslem jejich existence byl vyber peněz na charitu. To Kuře byl programové vždycky děs běs, nejlíp kdyby to zrušili a dali poradny filmy. Anebo to kuře zakomponovani třeba do Zázraku přírody.

    Jinak komunikace: za dva roky kazdemu to logo přijde super a ani si ne vzpomenou ze bylo někdy jiny. Tak funguje lidstvo. Proto kazda zmena je sice bolestivé pro emoce ale usadí se, pokud to neni zmena proti přirozenému radu světa...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).