Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Nový design Nova.cz vypadá až příliš podobně jako Cbs.com od Ondřej Kučera - Zapomněl jste na nejlepší kopii Seznamu: Sklik! Sklik je...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 24. 6. 2012 10:23

    Ondřej Kučera (neregistrovaný)

    Zapomněl jste na nejlepší kopii Seznamu: Sklik!

    Sklik je neumělou kopií původních AdWords.

    Princip kampaní, sestav, klíčových slov, inzerátů, okopírovali to úplně všechno.

    Především díky tomu je Sklik dnes tak úspěšný jak je.

  • 24. 6. 2012 11:34

    anonymous (neregistrovaný)

    a Seznam jako takovej je prachsprosta kopie Yahoo; v začátcích včetně designu, layoutu .... v čechách inovace nejsou, nebo se o nich nedozvíte.

  • 24. 6. 2012 7:19

    JKL (neregistrovaný)

    Zrovna v ČR je kopírování NUMBER ONE a každý je za to ještě plácán po zádech, tak nechápu, že se tomu někdo diví nebo si dokonce myslí, že uživatelé za to Novu nějak odsoudí. To možná pár PHP programátorů a webdesignérů, ale jinak běžnému BFU to přijde "super skvělý" :-D

    Tak jenom pár příkladů:
    Seznam e-mail je kopií (straší) grafiky Gmailu
    Slevomat je KOMPLET kopií Grouponu (a to včetně businessmodelu)
    ...takových případů je :-)

    A speciálně ten Slevomat mi přišel opravdu extra v tom, jak za něj všichni novináři plácají po ramenách, přitom to není opravdu nic jiného než prachsprostá čórovačka, která může existovat jenom kvůli lochně v právu, kdy podle práva nelze chránit používané obchodní praktiky :-((

    Což teda beru jako největší prasárnu, protože v ČR je naprosto legální, když se mi líbí třeba McDonalds, tak jim normálně všechno nadrzo a natvrdo okopčit a jenom to pojmenovat "McNovák" a místo zlatých obloučků dát "zlatá kolečka" a pohodička.

    Takže v ČR je 99% webových projektů děláno stylem "věrná česká kopie". Navíc tomu ještě napomáhá totální jazyková negramotnost Čechů - která speciálně u cílovky Novy bude takových 80-90%, takže takoví uživatelé se s originálem ani nesetkají.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).