staci aby obchodni podminky byly strucne - delka poctem znaku by mela omezena zakonem (kdo videl tu tlustou knihu o cca 100 stranach co prikladala GE Money Bank ke svym spotrebitelskym produktum jako obchodni podminky) a mluvily jasnou reci aby clovek selskym rozumem seznal co je tim mysleno a nemusel mit PhD. na pravech ...
je skoda ze tomu podstatnemu jste se vyhnul ... "Samotným výkladem jednotlivých zákonných předpokladů pro jednostrannou změnu obchodních podmínek se nebudeme blíže zabývat, neboť toto téma by vydalo na několik samostatných článků."
dnes je totiz trend pri samotnem uzavirani smlouvy to jeste jakz takz jde "kdyz ptacka lapaji .." ale pak cestou jednostrannych "uprav" obchodnich podminek se situace zcela zmeni ve prospech podnikatele (informacni asymetrie) a v neprospech spotrebitele, samozrejme ze je mu to oznameno a je mu dana moznost pri neakceptaci zmeny podminek smluvu ukoncit, ale podnikatel jiz moc dobre vi a kalkuluje s tim, kolik do toho spotrebitel jiz investoval casu, usili, penez .. a ze to nejspis neudela (transakcni naklady), co by ho to stalo v dusledku "prejit jinam"