No me teda vadi uz na screenshotech pouziti prechodu (takovy ten pseoudo-kov). Nevede to oci k tomu, kde by melo, spatne se mi v tom orientuje.
Velice ocenuju jednoduchy design Google i Seznamu, pastelove barvy. Minimalne Google investuje do usability hodne a je to znat. Pokud mam s necim pracovat denne, neni dulezite aby to vypadalo pekne jen na prvni pohled.
I ze screenshotu se dá něco poznat. Mně třeba přijde dost dobré, že i na screenshotu mě Centrum zdraví jménem. :-)
Naopak mě překvapuje, že odkaz pro přihlášení není vpravo. Zajímavé je, že se (po vzoru Yahoo?) přesouvá pole pro hledání doprava nahoru -- znamená to, že pro uživatele Centra není vyhledávání primární? Docela to potvrzuje moje odhady.
Trochu mě mrzí, že vzhled vůbec nepočítá s vedením oka po obrazovce na základě barevného ladění ploch. Yahoo velmi pečlivě pracuje s optickou hustotou stránky. Všimli jste si třeba v pravém sloupci, jak se směrem dolu ztmavuje pozadí?
Předpokládám, že jak v případě Atlasu, tak Centra je hnacím motorem změny titulky vrchol inzertní sezóny. Snad i po spuštění zbude čas na doladění detailů a potlačení některých grafických prvků.
Jak se hodnotí usabilita na základě PNG screenshotu?? Jistě, něco to možná naznačí, ale odsoudit to na základě screenshotu je trochu silná káva, nechte to Centrum pustit a pak kritizujte...
Mně se tam libí některé nápady, uvidíme, jak to bude fungovat v praxi.