Ty dva názory tam jasně dokládají nevědomost lidí. Ani jeden operátor nechce klienty, kteří mu nebudou dělat útratu. Přičemž cena pro operátora za příchozí hovor je prakticky nula, takže neobstojí ani tvrzení z prvního komentáře. A ten komentář druhý zase nemluví pravdu, protože zrovna Vodafone posílá minimálně 3 SMS o konci platnosti. Samozřejmě pokud má někdo telefon v šuplíku a vypnutý, tak si ty SMS nepřečte. Pro skutečné šetřílky je pak varianta v podobě TM Kaktus, kde je přenesení čísla od jiného operátora zdarma a stačí dobít jednou ročně částkou 50 Kč. To už snad nikoho nezabije.
http://www.novinky.cz/diskuse?id=441995&articleId=/internet-a-pc/mobil/401817-lhuta-na-prevod-telefonniho-cisla-se-zkracovat-nebude.html§ionId=927 a takových klientů napříč všemi původními 3 hlavními né tedy těch na nich tj. vybudovaných sítí nalepenými (ti vás nutí dobíjet každý měsíc) virtuálními operátory... lidí je mnoho co jsou nuceni dobíjet... Jen nechápu tu paní protože všichni operátoři upozorňují SMS, že se blíží doba dobití ikdybyste tam měli ten "milion"... Jde skutečně vždy jen o ten přesný stanovený čas kdy musí proběhnout platba ať už u předplacenek nebo u paušálů... pokud nechce nikdo být sankcionován... Ten pán z Chomutova tvrdí i to co já vám tady... Prostě máme různí lidé SIM kartu, používáme jí málo protože více využíváme jinýho operátora atd. možnosti a musíme stejně pravidelně dobíjet jinak vám prachy ukradnou!!! a nepřevedou jako to donedávna bez problémů celá léta dělali a kor po tom problému s dobíjecími terminály vytunelované Sazky tj. přišli by šéfové o mraky aktivních čísel kterými se konkurenčním bojem chlubí... Jinak prasklo, že právě majitel O2 dělá podvody s neplacením daní tj. vyváží zisk do rájů z těch prachů SIM klientů...
U paušálu mám inkasu z účtu, takže si to Vodafone strhne sám. Ovšem je to celý jenom o tom, že jsem do smluvního vztahu vstupoval dobrovolně s vědomím, že to takto bude a pokud bych měl s tímto problém, tak prostě smlouvu neuzavřu. Taky je dobrý vědět, že mobilní operátor není charita, takže celkem logicky nemá zájem na klientech, kteří mu negenerují zisk a naopak ho jenom stojí prachy. To byly třeba klienti O2 Zero, kteří měli aktivní kartu v šuplíku, nulová útrata a O2 musela za ně platit státu min. poplatek za číslo (což taky spousta lidí neví, že to takhle je). Prostě než rozlepím obálku se SIM kartou a provedu aktivaci (nebo vůbec nějakou SIM koupím), tak si dobře zjistím všechny informace, který z toho závazku plynou.
U paušálů zas musíš nejpozději 7 dní dopředu uhradit a jak to neuděláš? tak tě sankcionujou a o tom bylo u všech operátorů několik reportáží jaký jsou to prevíti když z nějakého prokazatelně doložitelného problému si to nemohl stihnout... Proběhly i různé soudní jednání a ti lidé co měli na to nervy čas a prachy na právníky za pomocí reportérů některých médií pak vyhráli...
Já netvrdím, že si lidé chtějí dobít přesně na tu vteřinu ale o faktu, že si v daný poslední možný den který ti nahlásili operátoři upozorňovací SMS sice dobiješ ale protože si nevěděl v tomto případě u O2 v kterou hodinu a minutu přesně uplyne patřičná pravidelná http://ondak.cz/blog/doba-platnosti-kreditu-a-sim-karty-u-operatoru tak ti to zabaví !!! a basta a už se stebou nebaví... ač to byly tvoje !!! a né jak oni tvrdí jejich peníze... ČOI a ČTÚ je za to nekalé chování - podnikání změnou pravidel kárají !!!... Bylo o tom už též několik článků...
A tupouny si laskavě nech pro sebe jo? Lidi se chovali šetrně ekonomicky tj. neupisovat se paušálem ale volně si dobíjet kdy se jim zachce (to se operátorům a kor té kdysi dominantní z Telekomu vzniklé odnoži nelíbí) a né kdy jim to někdo pravidelnou platbou do vzájemnému předraženému volání do jiných sítí nařídí.... Jo jsou mezi vámi tací, což asi jsi ty člověče co nemá problém měsíčně provolat a pronetovat i tisíce a jiným stačí pár korun protože nejsou podnikatelé či závisláci co každou prkotinu musí řešit drbáním mobilem besprostředně dlouhé opakovaně i 10tky minut proto jim nestačí předplacenky ale mají drahé či né vždy výhodné paušály prý kolikrát symbolicky za 1Kč získaný přístroj upsáním se na x měsíců...
Jasně, máš na kreditu neprovolaný peníze... ikdyby si tam měl "milion" tak si musíš znovu dobít!!! jakmile to neuděláš? tak tě potrestají zlodějinou !!! nutí tě dobíjet a zkracovat čas dobití vždy minimálně o jeden den... prostě pro ně je nejlepší klient ten, který pravidelně měsíčně k jednomu datu platí paušál (to bylo též mnoho reportáží jak se zachoval operátor néfér) či dobíjí... Kdo má vícero SIM od různých operátorů díky tomu, že dříve v začátcích mobilů bylo konkurenčně dost drahé volání do jiných sítí a teď se to srovnává... má udělat co? všechny SIM vyhodit?... když ho nutěj dobíjet navzdory nevyužitému za roky nastřádanému obnosu který oni tvrdí, že není váš ale jejich majetek a basta!!!...
Neprovolaný kredit nejen na paušálech jak bylo hodně udělaných reportážích ale už i na předplacenkách vám ukradnou !!! Ano hájí se tím, že vás měsíc dopředu upozornili dobijte si ale ukažte mi člověka který si dobrovolně zkrátí lhůtu... Nechá to na poslední den a vy ale nevíte přesnou vteřinu na kterou je nastaveno automatické počítadlo jejich ústředny která vás pak sprostě odstřihne... Konkurenti vám přesný čas oznámí... Přitom ještě nedávno jste v pohodě mohli dobít i s denním zpožděním (nemusíte být zrovna v dosahu dobíjecího terminálu či mobil může být vypnutý aniž byste si toho všimli) a nic se nedělo = připsali vám v pohodě k novému vynucovanému nabíjení po stanovených měsících vše co se za celý roky nastřádávaly tj. vaše - prý jejich peníze... Takhle se fakt "slušně?" jedná s věrnými!!! zákazníky kteří mají SIM kartu už od dob začátků Eurotelu překloněného do O2... Zloději si pak prachy posílaj do nezdaněných rájů a vám se jen smějou písničkou nesplnil ste podmínky a basta... Žádné dovolání... protože i na webu jedou přes automatické odpovědi či lidského napapouškovaného instrukcemi robota... ČTÚ a ČOI o těch praktikách ví ale dost lidí proti mamutovi ztácí sílu a nervy to hnát i třeba k soudu... Na tohle oni zmetci spoléhají.... Jen vám řenou no myv databázi vidíme, že tam ty neprovolané peníze jsou ale už vám je nevrátíme a basta!!!... Je toho též plný net jaké nekalé praktiky vůči klientům páchají !!!....
Divím se poklesu "tradičních segmentů", protože "ukecávače" na prodejnách mají očividně výkonné...Před pár týdny se u mě stavila bývalá kolegyně, že se by potřebovala nový telefonní přístroj na pevnou linku, kterou si nechala zřídit, protože ten z Ufona ji nešel připojit. :-). Nabídl jsem ji možnosti, včetně cen z nejbližších obchodů. Jen tak mezi řečí se zmínila, že ji nabídli výhodný přechod z předplacenky na paušál. Zprovoznil jsem ji tedy online účet a k mému překvapení jsem zjistil, že jí aktivovali neomezené volání. Tak jsem ji poslal zpátky do prodejny. Tarif ji snížili na nižší, ale kvůli přechodu na nejnižší by si musela přijet znovu za určitou dobu. ??? Před pár dny přijela znovu a dovezla si tablet, na kterém ji v prodejně ODVĚ nebyli schopni zprovoznit její účet na ksichtovníku. Dcera ji tedy založila nový a mě se to až po opakovaném resetu hesla podařilo. K mému zděšení jsem zjistil, že tablet má z ODVĚ za výhodnou cenu na splátky bez navýšení. No, vzhledem k jejímu třesu si nedovedu představit pohodlné psaní. Nenazval bych je šmejdy, ale minimálně s důchodkyněmi to umí. :-)