Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Telefónica O2: Plzeň jsme vypnuli, ale multiplex 4 postavíme od Luboš /DVB-T/ - Já jsem od těch darebáků naštěstí nikdy nic...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 21. 8. 2009 11:06

    Luboš /DVB-T/ (neregistrovaný) 217.64.2.---
    Já jsem od těch darebáků naštěstí nikdy nic neměl a nikdy mít nebudu ani číslo do mobilu bych si od nich nepořídil!
  • 21. 8. 2009 11:52

    bez přezdívky
    Myšlenka je to sice krásná a ta o které já osobně v této republice žvaním velice rád a skoro pořád. Tedy, že nejlepším obhájcem spotřebitele je opravdu trh, jen se musí s ním umět zacházet, což je to, čemu expresident Havel říká třeba Občanská společnost. A zase nick RYS tu před chvílí v nějakém příspěvku řekl o něčem ,,že je to mentalitou na východě". Myšleno je to takto. Na mne měly největší vliv 60.léta a vím, co se dokázalo v USA v 60.letech. Pokud nějaká firma např. nezaměstnávala černochy, tak černoši bojkotovali jejich produkty. A bylo po srandě. Takže přesně takhle se to dělá. A lze tak docílit prakticky čehokoli. Jiný příklad, nelíbí se vám všudepřítomné Hypermárkety a chýbí vám čeští pekaři a řezníci z let 90. stejně jako speciálky s alektronikou ze stejné doby? Tak v nich nenakupujte... Atd. Ovšem jinak za sebe říkám, že k bojkotu O2 se v tomto případě nepřidám. Sice od nich nemám ani mobil ani televizi, ale net mám od nich a jsem s ním zatím spokojený. Radiokomunikace ho mají dražší, protože u nás namají nataženou svoji linku a jedou stejně po lince O2. UPC ani žádná kabelovka není v dosahu. A Wi-Fi zprostředkovatelů zde sice mám několik a všichni jsou sice levnější nežli O2, ale zároveň také nabízí nižší rychlost a horší kvalitu. Takže s netem v tomto bojkotovat O2 nemohu, protože s netem zůstávám u nich.
  • 21. 8. 2009 12:10

    bez přezdívky
    Jo, to vím. To dělá i O2 i UPC. Chovají se obě tyto firmy, jako ti nejhorší trhovci. Když jim dáte výpověď a trváte na ní. Jsou ochotni až na dobu 1 roku jít na polovinu ceny. Méně známá je jiná věc. Oni mají nyní v podstatě dvě rychlosti, tedy O2 a to 8192kb/s a 16384kb/s . Jenže, většině lidí ve státě to takhle nejede jsou daleko od ústředny atd. Takže když zjistí, že jim to jede třeba jenom někde mezi 2000-3000kb/s tak tam naštvaně volají. A technici od O2 jim řeknou, že se s tím nedá nic dělat. A tak oni platí vesele těch 8192 a O2 si vesele počítá 8192 a fyzicky je skutečností třetina. Tak i v tomto případě /ovšem pečlivě utajená a poschovávaná, tak jak se to dělá, drobné písmo apod./ existuje možnost i u O2 platit samozřejmě to, co dostanu, takže mají tam i klauzule a připravené dokumenty pro tyto případy, lze opravdu trvale bez problémů platit za třetinovou rychlost cca třetinovou cenu. Jen se to musí s nimi dohodnout. A málokdo o tom ví.
  • 21. 8. 2009 12:26

    bez přezdívky
    Ono, záleží, kdo, kde je, říkám, že znám osobně dva lidi, co jsou někde 200m od jejich ústředny a nedají na ně dopustit, prostě to maká skvěle. Pak znám lidi, co jsou od jejich ústředny někde 4 km a těm to nejde prostě vůbec. Znám minimálně 3, co jim to hodili dávno na hlavu. Hlavně bych řekl, že horší je to na Moravě a zvláště na okrajích měst na Moravě. /Ale to je soukromá statistika z mých známých, takže nebrat jako oficiální údaj./ Nejhorší je, že ti jejich prodejci nejsou soudní. Tedy rvou to všude a s klidem to cpou i takovým případům, kde jsou rádi, že jim jede net. Ale to už se tady na serveru také rozebíralo snad asi 2x.
  • 21. 8. 2009 12:35

    bez přezdívky
    Od Volného má ADSL taky jeden známý. Tam je docela zajímavé to jak si účtují práci, když je nějaký problém. To zase O2 má 24 hod servis zdarma. Jinak mne fakt překvapilo, že Volný krachl s tou svoji IPTV a že to úplně zabalili. To mne fakt překvapilo. Jinak taky nejsem z tohoto rakouského telecomu odvázaný. Je fakt, že první tu dělali schránku a e-mail a www prostor do 10MB zdarma. A do dnes u nich schránku mám. Ale pak později začali dělat takové nepříjemnosti, že u všech byla ochrana proti spamu apod. zdarma, ale Volný chtěl 500Kč. Atd. Takže jak celkem pěkně někdy před mnoha lety začali. Nevím, jestli taky tak pěkně někdy skončí.
  • 21. 8. 2009 13:29

    bez přezdívky
    No, já to řešil podobně. Tedy převedení čísla. Odmítali zrušit původní. Že jsem jim řekl, že jestli to prostě nezruší, tak, že zruším svoji pevnou i net a že s nimi v tom případě okamžitě končím. Takže to pak opravdu zrušili na počkání. Asi do hodiny. Ono se prostě na ně musí řvát ono to s nimi nejde.
    Stejně tak reaguji na jejich prodejce. Když začnou nabízet IPTV. Tak jim pohrozím, že pokud ještě někdo od nich zavolá, tak že do 24 hodin zruším jak pevnou tak net. Pak teprve dají pokoj.
    A ne že by s nimi nebyly problémy dál. Sice ne technické, ale pro změnu účetní, mají tam teď nějaký super binec. Předminulý měsíc mě šlohli asi o 400kč. Reklamaci okamžitě uznali a ty 400Kč mi vrátili. Na čež mě minulý měsíc radostně šlohli o 300Kč. Tak jsem jim zase volal...Opět to okamžitě uznali. Tak jsem zvědavý zda mě vrátí v dalším měsíci ukradené 300 a šlohnou mě o 200 nebo jak to bude pokračovat...Je to prostě taková firmačka.
  • 21. 8. 2009 11:13

    K-A-R-L-O-S
    Myšlenka je výborná ale chtělo by to Ignorovat jejich O2 služby nejlépe celou populací ČR nebo jejich střední výdělečnou vrstvou obyvatel,tím že odhlásí služby O2 a tím se firma časem zkrachuje a lidi by museli vydržet reklamní masáž na podporu prodeje jejich služeb než by to nadutý O2 zabalil a šel o dům dál...nepodléhat reklamnímu vábení...
  • 21. 8. 2009 11:58

    Luboš /DVB-T/ (neregistrovaný) 217.64.2.---
    Když už 02 máte tak jim dejte nůž na krk protože dokáží snížit cenu téměř až o polovinu ale musíte jim dát pár dní čas jak mi to říkal kamarád a to už udělal takovou službu i sousedům a těm nakonec taky snížily cenu a za novou službu taky.
  • 21. 8. 2009 12:17

    Luboš /DVB-T/ (neregistrovaný) 217.64.2.---
    To už je jiná,rozhodně kamarád má u nich 2G rychlost i s TV a platí 500měsíčně a TV mu valí bez problémů,schválně se zeptám jestli si měřil rychlost.
  • 21. 8. 2009 12:29

    Luboš /DVB-T/ (neregistrovaný) 217.64.2.---
    Dovedu si to představit jak ti plakaly na rameni jako želvy aby jsi si nechal aspoň něco od nich,lumpové!
  • 21. 8. 2009 11:03

    Horal (neregistrovaný) ---.median.cz
    Mux 4 zákazníky nemá, to je pravda. Ale to, že není potávka už pravda není. Pokud vím, teď to celé svoje "slavné" DVB-T vysílání Telefónica hradí ze svého. Dost by mě zajímalo kolik chtěla Telefónica za to, kdyby Óčko bylo zařazeno do současného muxu 4 (bez dalšího rozšiřování, tak jak je). Nevěřím, že taková otázka při jednáních nepadla. Variant řešení je celá řada a nevěřím, že by Óčko za pokrytí Prahy (a části středních Čech), Brna a Ostravy (tj. cca 2-3 milionů diváků) pozemním signálem nějakou rozumnou částku nebylo ochotno dát. Nemůžu si pomoct, ale vidím tu prostě jednoznačnou "negativní strategii" vysokými cenami malé stanice od účasti na pozemním vysílání záměrně odradit, aby byl zájem o jejich placenou službu O2TV. Pokud by multiplex provozovala jakákoli jiná (normální) firma, která má vysílání jako předmět podnikání a nikoli nástroj spekulací, NĚCO NAVÍC bude pro ni vždycky víc než ABSOLUTNÍ NULA. U Telefónicy je to jinak. Řeší jestli ji ztráta z provozování DVB-T vyjde menší než případný zvýšený zájem o O2TV, který se pravděpodobně dostaví právě proto, že Óčko v muxu nebude. Legislativa je v řiti, protože pan Říman to těsně před schválením zazdil. Vidím jediné možné řešení. Začít bojkotovat veškeré služby O2TV. Já už od nich nemám absolutně nic (ještě před 3 roky jsem měl ADSL, dvě pevné linky a několik mobilů), prostě šlus. Hajzlové jsou to. Ani prd!
  • 21. 8. 2009 12:38

    bez přezdívky
    Jo to oni dovedou, osobně to komentuji tak, že snad musí chodit na školení k Jehovistům, jináč to není ani možný....
  • 21. 8. 2009 13:19

    Horal (neregistrovaný) ---.median.cz
    Kdyby jen plakali. Rušil jsem to na třikrát! Dvakrát se vymlouvali na technickou závadu systému, potřetí jsem si vyžádal jméno operátora a pohrozil mu, že pokud to do druhého dne nezařídí, osobně si to s ním vyřídím. Do večera mi pak přišla SMS, že číslo je převedeno :-). Nemohl za to, ale kryje hajzly, takže je taky vlastně tak trochu hajzl, tak co... Hra na soucit s operátory (nebo ještě lépe operátorkami) je jednou z největších "zbraní" O2. Pokud chcete něčeho dosáhnout, nelze na ní přistoupit.
  • 21. 8. 2009 15:31

    Steve
    Já jsem jen přičich ..... OU to jsem si ale dal. No najali si nějakou firmu, která stepovala na chodníku kde projde nejvíce lidí a lákaly do nějakých moc výhodných mobilních paušálů a naslibovali hory doly které nebyly pravdivé samozřejmě. No a zrušit to? Kdepak, nic jednoduchého pokud nebydlíte zrovna v Krajském městě. Přes operátora nic a přes jejich pobočky také ne. Takže velmi dobře to mají udělané a pojištěné, aby to nešlo jednoduše zrušit. Takže na zrušení blbého paušálu výlet na celý den .... cca 55km tam, 55km zpátky no moc fajn. Určitě mám na ně památku na Věky věkův, AMEN.
  • 21. 8. 2009 12:20

    Horal (neregistrovaný) ---.median.cz
    Však mi nabízeli stovky a nakonec i tisíce volných minut zdarma když si nechám aspoň to nejvyužívanější číslo u nich. Fakt ne, smolík :-). Jinak si nedělám iluze o nějaké masovosti, někdy to nejde, ale třeba speciálně u mobilů, na kterých asi vydělávají nejvíc, to většinou není zase takový problém. Cenově je to prašť jako uhoď a o kvalitě sítě O2 už dávno neplatí, že je výrazně lepší než dalších dvou operátorů. ADSL mám od volny.cz. Ti mají samozřejmě linku pronajatou od O2 taky, ale podle toho co jim platím (když nechci pevnou linku, je to méně než u O2), jim oni platí výrazně méně než bych jim musel platit sám. O2 never more...