Hlavní navigace

O2 poskytuje podporu přes sociální sítě a chystá nové fórum

25. 5. 2011
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Telefónica (O2) následuje konkurenci a konečně rozjíždí zákaznickou podporu pro klienty přes sociální sítě. Té se bude věnovat nově sestavený tým čtyř pracovníků každý den od osmé do dvacáté hodiny a to včetně víkendů a svátků. Největší telekomunikační operátor v zemi chce s klientelou komunikovat skrze Facebook, Twitter a YouTube. 

Telefónica (O2) následuje konkurenci a konečně rozjíždí zákaznickou podporu pro klienty přes sociální sítě. Té se bude věnovat nově sestavený tým čtyř pracovníků každý den od osmé do dvacáté hodiny a to včetně víkendů a svátků. Největší telekomunikační operátor v zemi chce s klientelou komunikovat skrze Facebook, Twitter a YouTube

V blízké době navíc plánujeme na našich webových stránkách otevřít diskuzní fórum, které by primárně sloužilo k výměně zkušeností mezi samotnými zákazníky. Náš nový tým však bude diskuze také sledovat a aktivně se do nich zapojovat, uvedl Jindřich Fremuth, ředitel online divize české Telefóniky.

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).