Heh, tak ten blog jsem před časem namátkově prolétnul, také mi přišlo ve spámu nabídka do soutěže Obchodroku, když jsem si tenkrát přečetl článek "Jak se volí obchod roku 2008", v duchu jsem si rekl co do je za joudy. Žřejmě ale takový jouda uplně nebude, když mu nalétlo přes 200 ještě větších joudů. Ten ztracený poéplatek jim tedy plně přeji, je to spravedlivá pokuta za hloupost.
Ještě bych si dovolil podotknout, že za podobně hloupou soutěž považuji Křišťálovou lupu. Výsledky hovoří v kategorii e-shopů zvítězilo Aukro které není žádný e-shop a o vítězství skomírající Zive na otřesném redakčním systému není třeba polemizovat.
Nemyslim, ze by svedcilo o vasem hlubsim zamysleni, srovnavate-li soutez typu Obchod roku s Kristalovou Lupu. Oba projekty jsou pojaty zcela jinak (pominu-li takove podruznosti jako motivace, zajisteni, zpusob oslovovani partneru a jeho vysledek, pripravu apod.): zucastnene weby neplati zadne poplatky, volbu maji ve svych rukou uzivatele (a ve trech kategoriich odborna porota) atd. Ze uzivatele vnimaji Aukro jako e-shop, asi nebude nahoda, stejne jako ze ctenare Zive jeho redakcni system zrejme tolik nezajima. Mozna jste se ale jenom nestihl seznamit s informacemi o tom, jak KL funguje, pak vam tedy muzu jenom doporucit jeji web.
Ano, přiznávám, že soutěže Obchod roku a Křišťálová lupa jsou od sebe svým způsobem vzdálené, ve výsledku jsou ale nesmyslnosti podobné. To, že uživatelé Aukro vnímají jako e-shop, neznamená, že ve skutečnosti e-shopem je. V tom případě by se na Aukro musely vztahovat i zákonné povinosti e-shopů což v žádném případě není. Bylo ale na pořadatelích ankety, aby sami posoudili vhodnost nominace a zařazení. Takto mi to připomíná svého času soutěž o Zlatého Slavíka kterou svého času vyhrál jistý nezpěvák Ruda Kovada.
No a o upadající Zive snad nebudeme diskutovat, sám se divím, že ji mám m.j. ještě v Oblíbených.