Vlákno názorů k článku Obchodní cestující z e-shopu má plné ruce práce od Martin V - To co tady teoreticky řešíte je hezké, ale...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 11. 2007 7:30

    Martin V (neregistrovaný)
    To co tady teoreticky řešíte je hezké, ale neznám žádný online obchod, kde bych po potvrzení objednávky neměl připočtenou položku - poštovné a balné vetsinou ve výši o dost přesahující zaslání Českou poštou nebo nějakou doručovací službou.
    Z toho usuzuji, že otimalizace dodávek zboží zákazníkům, českým online obchodům, není zapotřeba - spočívá v tom že někdo "skákne" na poštu nebo zavolá DHL ať si proto přijedou :-)
  • 7. 11. 2007 11:05

    R. (neregistrovaný)
    Ještě jednodušší je mít outsourcovaný sklad a nechat ho DHL dvakrát nebo třikrát denně vybírat, nové objednávky dávat vždy do další dávky a nechat to na DHL, ať si s problematikou optimalizace doručování poradí, koneckonců berou za to slušný prachy a podobný optimalizační software mají, byť určitě ne v naprosto dokonalé podobě.

    A tím je optimalizace na straně e-shopu vyřešena :-)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).