Zobrazí ale jen na chvíli,konkrétně do 14.10.,pak se na jeho frekvenci objeví Pětka. Už nyní ho ale naladíš v MPEG-4/SD na tuším 11,797/H. Chce to novou HD mašinku,jenom za tento ojedinělý kanál se to určitě vyplatí,nemluvě o tom že kanálů v MPEG-4 stále přibývá a s SD přijímačem člověk chytí za chvíli tak maximálně starou bačkoru.
No, problém je spíš v tom, že ten satelit není můj a já o jeho parametrech nerozhoduju. Mám k němu jen občas přístup, když potřebuju (jsme dvě domácnosti v RD). Ale už jsem uvažoval, že si asi pořídím vlastní satelit a budu mít klid. Pak už pochopitelně si pořídím i dobrý přijímač. Ale bude to chvilku trvat, do zimy to asi už nebude a přes zimu nikdo na střechu nepoleze. Takže asi až na jaře.
Mně se zdá z Retra lepší než z Óčka, a pouštějí je celé s nějakou jedno- až dvousekundovou mezerou mezi klipy, ne jak na ÓČku to kupí jedno za druhé. Akorát se mi zdá, že se v nahrávkách z Retra ozývá takové pískání, asi to i tak vysílají, protože z jiných kanálů se to neozývá.
Na VH1 bychom museli mít duo lnb konvertor, a ten nemáme - jak jsem napsal jinde, technické parametry satelitu řeší u nás někdo jiný.
Nepotřebuju sledovat RetroMusic, tak jako nejezdíme už v Trabantech a nesledujeme černobíle televize, tak stejně tak drtivá většina planety poslouchá současnou hudbu, protože hudba v 80. letech se tvořila pro 80. léta a teď se tvoří hudba taková, aby odpovídala současným trendům. Jednou za měsíc si poslechnout na chvíli nějaké svoje oblíbené hity z minulosti, OK, ale sledovat kvůli tomu RetroMusic, to by mi fakt už asi muselo v gebuli šibat.
Pouze moderní hudbu člověk vyžaduje možná tak v pubertě, kdy je vše jiné pro něj zoufale zastaralé. Dospělý podle mě poslouchá hudbu hlavně proto, že se mu líbí, ne proto, že je moderní. Časem si tak každý vytvoří vlastní styl a klidně poslouchá nahrávky od 60. let až do současnosti. Nakonec kdyby to tak nebylo, tak proč by se firmy zabývaly reedicemi a nenažraně požadovaly prodlužení autorských práv na stále na delší dobu.
Současná hudba, zvlášť ta prezentovaná s velkou reklamou v médiích, se dělá hlavně proto, aby rychle vydělala co nejvíc peněz. Jako jakékoliv jiné spotřební zboží. Funguje to tak už dlouho. Většina z toho tak opravdu za 1/2 roku nikoho nezajímá, ale vždy se urodí pár věcí, které se nechají poslouchat i dál.