: "Všechny přítomné prosím: pokud tu možnost máte a máte pocit, že je to pro Vás výhodné, nebuďte líní a odhlašte Telekom, ať se tam probudí a zjistí, že monopol už jim končí."
Obavam se, ze k tomu sice ve vetsi, ci mensi mire dochazi, lec bez zjevneho polepseni telekomunistu. Kdyz ta banda uzivatelska (tedy my) neni schopna ocenit jejich uzasne a vyhodne sluzby, tak se proste vrhnou do podnikani v necem jinem (digitalni televize, elektronicke mytne...).
Rad byste videl jinou firmu, ktera si muze dovolit balamutit zakazniky? Tak ja Vam tedy jeden priklad postytnu: Microsoft.
Tolik vaporware nevyprodukovaly vsechny ostatni SW spolecnosti dohromady.
podobna zkusenost- ADSL obednano 1.6. a aktivovano 18.7. Pritom rikaji ze to muze byt i do tydne, pisou nejpozdeji do 21 dni(ale pracovnich - takze vice jak 4 tydny). A jak je to ve skute4nosti viz vyse
Mně by snad ani nevadila ta reklama a paušály s minutama. Co mě ale opravdu (s..e) štve je přístup telecomu k zákazníkům. Naše firma má IntExpr objednaný od konce června, tvrdili nám, že do týdne bývá, nejpozději do 3 týdnů. Je konec července a máme pendrek - jedná se o centrum Kolína, kde právě od června tuto službu nabízejí. Docela bych rád viděl jinou firmu, která si může dovolit takhle balamutit zákazníky. Doma už jsem od paušálu utekl - mám štěstí, že mám možnost bezdrátu na internet a mobil na telefonování a začínám o tom uvažovat i ve firmě. Takovou svoloč jako jsem potkal na Telecomu jsem už dlouho neviděl. Jejich jediná odpověď když tam příjdu je: Tak já zavolám na centrálu ... telefonát ... Vaše žádost se vyřizuje.
Všechny přítomné prosím: pokud tu možnost máte a máte pocit, že je to pro Vás výhodné, nebuďte líní a odhlašte Telekom, ať se tam probudí a zjistí, že monopol už jim končí.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).