Tak především Facebook vydělává hlavně Facebooku. Jsou to už známá hesla a pravdy jako "Líbí se mi, NEZNAMENÁ koupím si." a podobně.
Firma by se měla především orientovat na svůj obrat a zisk. Ne na to kolik má kliknutí někde na webu. Typickým příkladem je třeba HomeCredit, ten na FB vůbec není a nějakého "fanouška" nemá ani jednoho a přesto vydělává MILIARDY v čistém zisku :).
Firmy by především neměly zapomínat na tradiční způsoby marketingu. Když má firma rozpočet pár tisíc korun na reklamu, tak udělá mnohem lépe, když vyšle D2D prodejce, udělá nějakou akci ve městě, kde působí atd. To jsou věci, z kterých má IHNED OBJEDNÁVKY. A hlavně propagovat musí především VLASTNÍ WEB! Ne, Facebook...
Ano like na fb nezaraba a ide o zisk . Ale like nieje o zisku ale o publiku. Ide o to mat co najvecsie publikum alebo inak povedane legalny newsletter. Ide o to aby sa co najviac ludom dostala na oci reklama. Ked vas ludia vidia zacinaju vas poznat a ked maju pocit ze vas poznaju tak vas kupuju. Homecredit je spolocnost ktora ma prostriedky na to aby si urobila reklamu inak. Facebook je pre startupy ako vyšity. Aj ked spociatku nevynasa tak ako homecredit je to velmi dobre na zaciatok A ak mily JKL mas peniaze na TV reklamu ci na tlac tisicov prospektov nech sa paci. Kludne mozes obist facebook