Ale tady nejde o to, posílat separátně reklamu na zadanou adresu. Jde o to, připojit reklamu přímo k emailu News Alerts. Když tedy budu mít objednaný např. dotaz "web accessibility" (že ano, Davide?) a spolu s výběrem nových článků mi přijde v tom samém emailu i reklama na software pro analýzu přístupnosti, téměř jistě se na něj půjdu alespoň podívat.
Já takovou reklamu miluju skoro stejně, jako obyčejný spam nenávidím :-)
No nevím. Každý správný paranoik pro takové služby používá aliasy nebo doménový koš. Což jednak znamená, že se sice dozví, že se *někdo* o něco zajímá, ale hůře se to spojuje s ostatními daty, a posílat reklamu přímo na tu adresu vede leda k její blokaci.
Ovšem samozřejmě stále existuje část uživatelů, která ještě není paranoidní... ;-)
Že by tím obchodním modelem byla obdoba reklamy na klíčová slova, ale tentokrát v emailech? To, jaké slovo/a nechávám monitorovat, o mně vypovídá možná i více než jedno náhodné hledání téhož slova běžným způsobem.
Na Google News se mi nejvíce líbí to, že dokáže posílat anonce e-mailem na články ve své databázi na zadaná témata. Celkem hojně to využívám, ačkoliv na web Google News vůbec nechodím.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).