Pekny clanek - nezabyva se jen faktickym popisem, ale vidi to i v sirsich souvislostech.
Jinak docela presne - byt trochu neumyslne - to vystih paranoiq vyse: je to další drobná služba, která nekterým stávajícím uživatelum Opery pomuže, ale nových pravdepodobne moc nepriláká. A to je presne ono - "sluzba pro 1 % uzivatelu prohlizece, ktery pouziva 1 % uzivatelu". A Opera se nepouci a nepouci - misto toho, aby se zamyslela a udelala prohlizec, ktery lidi chteji a proto i budou pouzivat, tak stale tvrdosijne nabaluje dalsi a dalsi funkce...
Ale jinak se zda, ze u Opery zapracovali na marketingu - byt teda zatim jenom v pouzivani buzzwords a v tom, jak ty svoje napady okecavat a vynaset do nebes. Zatim stale zapominaji, ze marketing je i o tom zjistit, coze on to ten zakaznik vlastne vubec chce. Ale mozna, ze uz opravdu za sveho zakaznika vic povazuji EK nez obycejne uzivatele.