Pekny clanek - nezabyva se jen faktickym popisem, ale vidi to i v sirsich souvislostech.
Jinak docela presne - byt trochu neumyslne - to vystih paranoiq vyse: je to další drobná služba, která nekterým stávajícím uživatelum Opery pomuže, ale nových pravdepodobne moc nepriláká. A to je presne ono - "sluzba pro 1 % uzivatelu prohlizece, ktery pouziva 1 % uzivatelu". A Opera se nepouci a nepouci - misto toho, aby se zamyslela a udelala prohlizec, ktery lidi chteji a proto i budou pouzivat, tak stale tvrdosijne nabaluje dalsi a dalsi funkce...
Ale jinak se zda, ze u Opery zapracovali na marketingu - byt teda zatim jenom v pouzivani buzzwords a v tom, jak ty svoje napady okecavat a vynaset do nebes. Zatim stale zapominaji, ze marketing je i o tom zjistit, coze on to ten zakaznik vlastne vubec chce. Ale mozna, ze uz opravdu za sveho zakaznika vic povazuji EK nez obycejne uzivatele.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).