Oresi je známá značka a ochranná známka. To, že něco neznáte neznamená, že to neexistuje. ¨to bez diskuse.
Problém je, že firma Oresi připomíná známou celebritu, která je sice úspěšná, ale na trhu jsou kvalitnější, ovšem sláva (i když diskutabilní) jí stoupla do hlavy, na negativní názory reaguje neadekvátně, schopnost přijmout kritiku je jí zcela cizí a po vzoru Heleny V. žaluje bulvár (provozovatele sítě). A člověk se v jejím případě ptá má to zapotřebí, když je úspěšná, tím akorát ztratí zákazníky (fanoušky) a třeba to dojde tak daleko, že nikdo nebude její produkty chtít. A ta celebrita (firma) si ani neuvědomuje, že tímto jednáním může zkrachovat spíš, než kdyby nechala negativní názory bez povšimnutí s tím, že Češi jsou holt remcalové od přírody a brblají na mě, dokud si nenajdou jiné téma.