Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Ozubená kola a digitální dým od Jirka (Dzej El.) - ... co to je za web ??? Prisel...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 11. 2001 9:41

    Jirka (Dzej El.) (neregistrovaný)
    ... co to je za web ??? Prisel mi naprosto obycejny. Ani bych se nedivil, kdyby s nim byl autor toho clanku nejak "svazany" a chtel mu udelat reklamu. Ja osobne Flash nijak moc neovladam, ale tohle, troufnu si rict, by zvladl kazdy zelenac. A co se tech ozubenych kolecek tyka, na netu existuje "miliarda" templatu. Takze, podle me fakt nic moc. Ahoj
  • 9. 11. 2001 14:02

    Josef Dušák (neregistrovaný)
    Ta práce pochází ze září 2000. Proč se recenzovala právě tady a teď nevím. Podle mého názoru je pro zákazníka dostačující. Pracujeme s takovým obsahem, který nám dá klient k dispozici (texty, obrázky...). Mně tam taky chyběly reference, možná ještě ceník, ale co čekáte od normálního firemního webu, který nestál víc než 15000 Kč. Ke "kolečkům" Nevím, kdo jim dělal logo, ale osobně se mi ty kolečka zdají v kombinaci se symbolizovaným továrním komínem a podnázvem digitální továrna jako dobrý nápad. A teď z jiného soudku mého studia areal.cz.....Rád si vyslechnu vaši kritiku a připomínky k našemu novějšímu webu o CD-ROM: www.a.digi.cz Děkuji všem.
  • 9. 11. 2001 16:11

    Dalibor Kaláb (neregistrovaný)
    Naprosto souhlasím s předchozím příspěvkem. Proč Lupa recenzovala právě tento "docela obyčejný web"?
    Jistě, ona "obyčejnost" je vlastně přínosem, to ano, ale trošku se bojím, že takovýchto příkladů bychom nalezli více. A pak to tedy vypadá trošku jako "protěžování"...

    Jinak zcela souhlas i s vyjádřením studia Areal. Vždy je důležité:
    a) k čemu má web sloužit
    b) pro koho je určen
    c) kolik peněz má stát
  • 11. 11. 2001 3:27

    Jan Zich (neregistrovaný)
    Jo koukal jsem na a.digi.cz a to uz je ok - jenom mi to pripada trochu moc barevne. Ale jinak vcelku chvalim - konecne nekdo premysli taky nad tim, ze kvalitni design lze docilit bez vsemoznych DHTML a Flashovych efektu - toho uz je v posledni dobe az prilis. Ale jenom poznamku - mohl by se tady autor www.digitalfactory.cz vyjadrit nad tim, proc do praveho sloupce pouzil absolutne se nehodici podklad? Teda podle me se tam nehodi zadny. To je tedy jen jedna z vytek, ale nechce se mi to tady rozmatlavat.
  • 11. 11. 2001 6:16

    Jerry III (neregistrovaný)
    Osobne to nechapu, dynamicky HTML a Flash je na delani dynamickych webu, nevim proc by to ze nekdo dokaze udelat web bez toho ma byt dukaz ze ty technologie nejsou potreba. Na staticky ceniky ne, to je jasny, ale svoje pouziti maj a spousta veci se bez nich neda udelat. Navic navigace pres obrazky je taky prasarna, ja se svym velkym rozlisenim skoro nic neprectu.
  • 11. 11. 2001 17:56

    Petr (neregistrovaný)
    Kdyz uz je v nazvu 'factory', nedavno jsem ciste nahodou narazil na web s peknym designem. Posudte sami: http://www.newfactory.cz
  • 12. 11. 2001 12:48

    Martin Kopta (neregistrovaný)
    Vážně to chcete vědět? Tak tedy ano :-)

    -- nejsem zvyklý na 256 kbps čekat až se mi nahraje nějaká stránka přes minutu;
    -- pokud kliknu na sipku dolu, očekávám, že se text posune dolu, ne obráceně;
    -- když prohlížím nové reference (novinky), chci u nich mít i odkazy na tu práci (říká se tomu reference ---> odkazy);
    -- pokud klikám na obrázek s referenční prací, čekám, že se dostanu na dotyčnou referenční práci, překvapí mě, když se místo toho zavře okno;
    -- netuším, jak se z other design dostanu na novinky;
    -- nerozumím tomu, proč nejvýraznější grafický prvek je nějaká kulička bez akce v pozadí;
    -- nerozumím tomu, proč jsou custom posuvníky zobrazeny i u obsahu, který nelze posouvat;
    -- nechápu, proč se mi menu s referencemi na referencích posune vždy na začátek, když odkliknu nějaký odkaz;
    -- nevím, proč když si konečně zvyknu na navigaci, změníte ji u referencí na tiskové produkty;
    -- okno, které se otvírá při přechodu na ukázky tiskových produktů neobsahuje nic, kromě pozadí a po klepnutí na všudypřítomný odkaz se uzavře;
    -- proč pořád lítá zleva doprava ten stěrač, to mi také není jasné;
    -- většina koláží vypadá, jakoby byla poskládána bez ladu a skladu, je to přeplácáné a bez nějakého leitmotivu;
    -- rozhodně nečekám, že grafický simbol, který dosud odkazoval na následující stránku v pořadí, začne fungovat jako "tlačítko" download;
    -- nepochopil jsem, proč je jen u multimedií řešen seznam klientů jinak než v celé prezentaci.

    Jinak se mi to moc líbí a asi od newfactory něco také zrecenzujeme. Teď už máme plán do půlky února 2002.
  • 13. 11. 2001 18:47

    Jan Havlicek (neregistrovaný)
    Mno, ten plzensky festival nebyl dobry priklad:-)))
    V MfD to samozrejme bylo jinak, ale v rade dalsich (mensich) periodik byla recenze na tuto akci skutecne zaplacena (a dodana) coby soucast inzertniho baliku (podle velikosti casopisu jako dodatek k celo/pulstranove inzerci), pochopitelne aniz by to bylo oznacene jako promo:-)))
  • 12. 11. 2001 13:04

    Martin Kopta (neregistrovaný)
    Proč Lupa recenzovala tento vcelku obyčejný web? Mno, když nebudu opakoval legendu, která je uvedena pod článkem, tak třeba protože Areal je jedním z nejlepších webdes. studií v ČR, bohužel má tu smůlu, že operuje na Jižní Moravě, takže zakázky, které získává, jsou málo placené, není na ně tedy tolik času a nemůže na nich pracovat příliš velký tým. Podobných studií je více, a jelikož chceme mapovat, ne oslavovat, český webdesign, budeme se věnovat i těmto "průměrným webům".

    Proč byl vybrán zrovna web DigitalFactory? Prošel jsem reference Arealu a většina prezentovaných děl byla starší něž půl roku. Nakonec jsem vybíral mezi dvěma alternativami, tou druhou byl: http://pg.jobs.cz/itseminar/, který probíhal od 10.--14. dubna 2000. Digital Factory "probíhá" stále. Krom toho GF mezi všemi odkazy výrazně vybočoval nad běžný standard.

    S autorem recenze nesouhlasím v tom, že by se jednalo o český standard. Pokud chcete znát český standard, projděte si pár odkazů na Seznamu nebo NaVrcholu. Možná se vám to nebude líbit, ale v cenové kategorii do 20.000 je web DF výrazným nadstandardem. A nejen v ní.

    Žertem: V Mladé Frontě DNES vyšla nedávno recenze na divadelní festival v Plzni. Je to vcelku obyčejný divadelní festival, takový český standard. Celou dobu během čtení té recenze jsem měl neodbytný pocit, že jej Mladá Fronta DNES recenzuje pouze ze zjištných důvodů. Podle mě z toho něco měla, a pokud ne MFD, tak alespoň recenzent, případně redaktor rubriky. Mimochodem, všimli jste si, kolik v MFD a vůbec v novinách vychází recenzí?!!! Komu to slouží?!!!
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).