Mám za sebou první přijatou datovou zprávu. Několik poznámek:
1. registrace - z hlediska uživatele se moc neliší od jakékoli jiné registrace - nářky nad složitostí jsou úplně zbytečné. Stejně tak obsluha - ne že by to vymyslel sofistik, ale klepnout na "tisk" či "nová zpráva" snad zvládne.
2. Osmý hřích: při tisku anotace zprávy to nevímproč tiskne se šedým pozadím. Snad aby si to můj toner pořádně užil.
3. pomáhá to vůbec nějak? - samozřejmě nikoliv - jen přibyl další tok dat, další evidence, proškolení sekretářky apod., přístup jen přes web, nepřijde to přímo na stůl, nedá se implementovat např. do outlooku. Stejně to musím vytisknout, zaevidovat do podacího deníku, vzít do teplejch, založit. Mluvící pes do cirkusu dobrej, ale na nákup ho poslat stejně nemůžu:-).
Je to prostě takové hezké české řešení krize - zvýšení obratu prodejcům tonerů, tiskáren a scannerů, příp. zaměstnání dalších sekretářek, jak psal kdosi výše. K tomu ještě pěkný příjem státu za konverzi na úřadech 30 Kč/1 A4.
Jsem jen zvědav, zda budu muset ještě chodit na poštu. Jo, vlastně budu muset chodit pro veškerou doporučenou poštu od firem :)