Cim schopnejsi lidi v uzkem segmentu nejakeho oboru, tim vetsi problem vsude jinde. On ma Patrick pravdu, je to byrokracie, nicmene tady je proste nejaky politicko-socialne-podnikatelsky ekosystem, ktery treba neni idealni, ale je dany menit se muze jenom pozvolna.
Mam takove podezreni, ze typove ty Ph.D. znam. To jsou proste lidi, co jsou zabejceni do nejake analytiky kodu, vypoctu statiky mostu, ale zasadne nebudou delat "neco", co jim nejaka poza nedovoli. Mame ve firme tady ty lidi na vyberkach a pak ve zkusebkach.
Ti lidi nejsou schopni vyresit to, ze jim nekdo nebere telefon. Ze musi vyplnit tabulku, do ktere napisou ze v unoru nejeli autem (protoze je prece jasne ze nejeli, dyt v unoru nemeli ani klice od toho auta!), nebudou cist 3x za den maily, protoze to neni prioritni kanal a maji ve svych 26 letech moresy jako turecky pasa po 35 letech vedeni pasaliku.
V zemich jako je USA/Kanada, Jizni Korea to muze fungovat, tady je to proste jinak.
A samozrejme.... prekonani problemu s zrizenim s.r.o. je promile narocnosti vlastniho pusobeni na trhu. Opravdu promile. Pokud nekdo neni schopny mit spravne spolecenskou smlouvu (a tim nemyslim ze si ji sam napise), tak nebude schopen podepsat najemni smlouvu na kancelar, dohodnout stravovani zamestnancu, vysvetlit zakaznikovi jine nez technikalni veci, nebude schopen vyresit 50-70% idncidentu MIMO statni spravu.
Protoze kdyz budou chtit "kucharky" vyplnit tabulku jak maji varit v poslednim tydnu dubna, tak jim informace, ze je nekdo Ph.D. a odbornik na tvrdnuti asfaltu a tabulku vyplnovat nebude nepomuze.
Takí naozajstný špecialisti môžu pracovať len v korporácii.
ten problem so statikou mostu su schopni poriesit za dopoludnie ked predtym si na tom vylamala zuby parta "sakra dobrych" stredoskolakov. emaily v nasom time nik necita 3x denne, raz denne poobede musi stacit - a ano, zivi nas programovanie takze by skor niekto ocakaval, ze na emaile "vysime" non/stop. to len obchodnici maju pocit, ze ked im programator neodpovie na email hned tak ho musia zacat osobne nahanat. u nas sa uz naucili, ze pokial chcu odpoved na email do dvoch dni tak sa ani nemaju pokusat telefonovat pretoze sa odpovede nedockaju. vo firme kde je dokopy 21 ludi mame takych specialistov styroch, generuju 50% obratu. mam pokracovat?
Za mne: toto je nejlepší příspěvek v komentářích!
Naprosto s uživatelem tipo souhlasím.
a na adresu těch, co kritizují zmíněné dva PhD jedna nepříjemná informace: hrajete nefér, bo porušujete stanované počáteční podmínky! Vaše argumetace je totiž ve stylu: kdyby vše bylo jinak/kdyby si to nechtěli zkusit sami, ale vzali si právníky/kdyby byli ochotni utratit těch pár šušňů/(kdyby jejich myšlení a přístup k věcem byly stejně ubohé, jako ty mé)....... Ode mne: hamba Vám za takovou mizernou argumetaci a utíkání od tématu! - a příště už sem prosím nepište, když to nezvládáte!! !! !!! !! !! !!! ! !!!
Nebo druhá varianta (jste jí schopni?): naučte se:
a) číst
b) pochopit psaný text (chápu, čeština je složitá, ale jak vidíte na tomto příspěvku, i bratři Slováci to vpoho zvládají ;-)
c) vyjadřovat se pouze, pokud máte něco k věci
Omlouvám se p. Patrikovi Z., že zrovna pod jeho článkem jsem se musel rozohnit, ale některé způsoby naprostého selhání argumetace a nesmyslné diskutování některých lidí mne zvláště zde na internetových diskuzích odborníků fakt nadzvedávají (no, už asi čtvrtstoletí, tak občas vybuchnu)