Vlákno názorů k článku Personální problémy ISP a telekomunikačních operátorů od Dan Lukes - Kdyz to vezmeme z pohledu ISP - podle...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 24. 1. 2003 14:03

    Dan Lukes (neregistrovaný)
    Kdyz to vezmeme z pohledu ISP - podle me je treba se mene soustredit na "papirovani", jedine spravne "sluzebni postupy" a dalsi veci, ktere mozna zamestnavaji spoustu lidi, ale tato prace nema zadny "vnejsi efekt". Pokud zamestnanec zpusobi, ze zakaznik je spokojen (pricemz toho nedosahne za neprimerene vysokych nakladu) tak ma byt pochvalen - a to presto (nebo spis prave proto) ze toho dosahl navzdory tomu, ze to nebylo primo v naplni jeho prace, pripadne navzdory tomu, ze teto spokojenosti nedosahl predepsanym sluzebnim zpusobem a postupem. Naopak, pokud zamestnanec zpusobi, ze zakaznik je nespokojen jen kvuli tomu, ze mu ve splneni jeho pozadavku branila nejaka formalni prekazka (napriklad chybejici souhlas kohosi, kdo tam neni nebo nema cas) pak ma byt zamestnanec pokaran (a prislusny predpis zrusen nebo prepracovan).

    To, co by si managementy mely podle meho nazoru uvedomit je spise to, ze jejich zisky pochazeji od zakazniku - ne od perfektne zpracovanych internich postupu ani armady obchodniku a dokonce ani nepochazeji z tech krasnych barevnych grafu nebo bussines planu na pet let dopredu, ktere si nechavaji vytvorit marketingovymi oddelenimi. A (a to uz je povzdech spise k vlastnikum nez k managenentu) jak se v posledni dobe poucily nektere vetsi firmy v americe - skutecny zisk firmy se zdaleka ne vzdycky rovna zisku ucetne vykazovanemu ...

  • 24. 1. 2003 8:21

    Alium (neregistrovaný)
    Dobry den,
    mozna by nebylo spatne se zamyslet i nad vztahem ISP a jejich servisnich organizaci. Mam na mysli napriklad konkretne situaci v poskytovani internetu bezdratem. Pred casem (uz to jsou cca 2 roky) se mi prihodilo, ze jsem se nechal nachytat na reklamu "Stejna kvalita sluzeb v Londyne, Mnichove a Praze" (samozdrejme za vyssi peniz), jake vsak bylo me zklamani, kdyz jsem zjistil ze bezdratove pripojeni ani bezdratovou sit neprovozuje a ani neservisuje nadnarodni poskytovatel, ale lokalni ceska firmicka formou outsourcing. Vsechno by bylo v poradku, kdyby to fungovalo. Opak byl vsak pravdou o to vetsi zdeseni nastalo ve chvili, kdy jsem se seznamil s personalnim osazenim servisni firmicky a zjistil, ze tato servisni firmicka je dosti promiskuitni - dela pro vice ISP a dokonce sama poskytuje pripojeni k Internetu. Na personalni vazby zamestnancu ISP a zamesnancu servisni organizace jsem si nechtel zvykat. Technicke problemy si prehazovali mezi sebou jako horky brambor, najednou nebyl nikdo kompetentni. Reseni bylo jedine presel jsem k lokalnimu ISP a jsem plne spokojen.

    Aneb plyne z toho:
    a) ze lidi v teto branzi jsou jeni a jen se toci.
    b) je lepsi se spolehnout na sluzby lokalniho ISP protoze ten Vam da i lepsi cenu a kdyz je problem vite kde ho najdete
    c) ISP kteri maji servisni organizace by si meli uvedomit, ze je maji proto aby usetrili a ne aby se z toho meli konkretni lide dobre

    Jake jsou Vase zkusenosti?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).