Vlákno názorů k článku Petr Horák: Když začne mobil suplovat pevné připojení k Internetu, je něco špatně od astray - Kdybyste opravdu byl takový expert, tak byste věděl,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 8. 3. 2008 12:55

    astray (neregistrovaný)
    Kdybyste opravdu byl takový expert, tak byste věděl, že velká města jsou na EGPRS beznadějně přetížena u všech operátorů (poslední dobou i menší města). A co se stane na přetíženém sdíleném médiu? Aha? Přesně to, co popisujete.
  • 7. 3. 2008 21:25

    Jarda (neregistrovaný)
    Jestli opravdu "radu let pracujete v telekomunikacich" tak nemuzete vypustit takovy nesmysl jako "7 kilo mesicne pausalu neni zas tak malo" ?

    Zakaznik s mesicnima platbama pod 100tis. neni pro operatory zajimavy. S nejakym rozumnym pristupem obchodniku a nasledne techniku lze pocitat zhruba az od tehle castky.
  • 7. 3. 2008 12:53

    Jirka (neregistrovaný)
    Kdykoliv čtu tyhle žvásty tzv. "marketingových guru" musím se hlasitě smát. Už řadu let pracuji v oblasti telekomunikací, konkrétně ve vývoji systémů pro mobilní operátory a vidím to jinak.

    Operátoři nastrkali do svých systémů hromady peněz a jejich jedinný cíl je získat je co nejdřív zpět a následně z nich vyždímat co nejvíc navrch. Je naivní si myslet, že mají zájem něco "zlepšovat a zkvalitňovat" jen tak pro potěšení zákazníka.

    Jakékoliv inovace se budou dít až v okamžiku, kdy ty stávající technologie budou neudržitelné a ekonomicky méně výhodné.


    A teď z jiného soudku. Nedávno jsem se ocitl na nějakou dobu bez pevného internetu. Myslel jsem si, že když mám mobil podporující EDGE, tak to snad v Brně nebude taková katastrofa. Bohužel je. EDGE jede , nejede. Často jsem se přihlásil do sítě, obdržel IP , ale nic víc. Přeplněno, přetíženo, nefunkční a hlavně permanentně zoufale pomalé. Když jsem si chtěl postěžovat operátorovi, přece jenom 7 kilo měsíčně paušálu není zas tak málo. Tak jsem se k němu musel dostat přes navýšení tarifu. Všude jinde mě nejaký vysmátý trouba vykládal jaký je to maso být zákazníkem Vodafone a nabízel mě hormadu dalších super věcí. Někdy mě to připadalo, jako by Vodafone obdržel školení hot-line u UPC. :) No a abych se vrátil k tématu, tak na konci mě sdělila slěčna, že si mám zrestartovat počítač a když to nepomůže tak mě zavolá technik a nastaví to se mnou. Jo a prý, že si k tomu mám nachystat ještě jeden telefon, když ten druhý budu nastavovat. A že když druhý nemám, tak mám holt smůlu. Moje vysvětlování, že nemám problém s tím, že to nejede vůbec, ale že to nejede jen někdy, slečna zcela nepochopila.

    Inu Vodafone :-D A jejich komunikace se zákazníkem. :-D

    Doufám, že si tu diskusi tady pan Horák přečte ;-)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).