Díky reklamě na Nextru jsem si nepřečetl ani úvod článku a znechucen z tohoto webu odcházím. nemám nic proti reklamě, proti reklamě, která ale nemá nic na zavření, VÝHRADY SKUTEČNĚ MÁM!
ale, tahle multi-reklama rika hned nekolik dulezitych veci:
1. reklama nestoji za pozornost kdyz ji schovali do textu
2. text nestoji za pozornost kdyz je schovan do reklamy
3. sluzby nextry patrne nestoji za pozornost, marketing je natolik mizerny, ze neco musi byt v neporadku hodne vysoko
4. konzultantske sluzby Internet Infa (je lepsi cibulova nebo cesnekova vune Vasich WWW stranek?) nestoji za pozornost, kdyz nejsou schopni primerene regulovat socialni experimenty svych inzerentu, pripadne si zajistit prijatelne smluvni podminky s provozovateli reklamniho systemu
5. Inzerovat na Lupe nebude brzy stat za pozornost (procento vypnuti reklam se zase zvysilo)
Vy píšete, že je text nad reklamou, jenže mě se při prvním načtení zobrazil velký čtverec reklamy nad úvodními odstavci, které pod tím, vidět nebyly a především, chybělo cokoliv, co by to na první pohled vypnulo, tzn. žádný kžížek a nic... A hledat půl minuty vypínátko nehodlám, to radši změním adresu...
Autorovi článku se omlouvám, vím, že mu dal článek práci a my se tu bavíme o něčem jiném, ale ta reklama mě znechutila tak moc, že jsem ho ani nakonec nepřečetl.
Co se me tyce (Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.1) Gecko/20020826) 1 reklama jako background img ve stylu eurotel vice ze zivota (jak je zvykem na zive), druha vyplazla pres text, ze se nedal cist..
Fakt uz se tesim na dobu, kdy bude reklamnim sdelenim i hrebik na sedacce v tramvaji a podle jeho delky poznam, ze 6cm je fidorka zatimco 12 tesco maslo.
Ave,
no nevim, ja pouzivam Operu 7.11 a jedinej obrazek co jsem videl byl ten pod textem - sice citelnost bidna, ale kdyz si ten text selectnu, tak obrazek zmizi a text je citelny. Bud uz to spravili a nebo nedokazali donutit Operu aby to jejich okenko zobrazila.
Jak koukam, tak tahle reklama jako prvni po dlouhe dobe prolezla mym nastavenim u Mozilly. Nu coz.. Otevrel jsem DOM-Inspector, precetl si definici a aktualizoval jsem si soubor userContent.css o tuto definici:
Neporušuje náhodou ta obludnost od Nextry reklamní kodex SPIRu, jehož je Internet Info členem? Ale ať je to jakkoliv, jediné, čeho dosáhli, je, že mám před očima čtverečkové mžitky a oskřípané zuby, protože kvůli marnému hledání něčeho na zavření jsem to vůbec nečetl.
Hodne dlouho jsem reklamy na Lupe, iDnes apod. trpel, protoze vim, ze je to pro ne zivotne dulezity prijem. Bohuzel pohar me trpelivosti uz tak pred rokem pretekl, a nyni ctu bez jakychkoliv reklam. Za to, ze nevedi, kde je unosna mez, si mohou sami.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).