Tak nevím jestli jsem úplně mimo nebo letadlo.
Může mi už někdo prosím poslat odkaz, kde si ten open-source framework, co se s ním už skoro rok chlubí všude možně na internet, stáhnu? Protože web www.shopsys-framework.com se tváři jako že to teprve bude...
Předem děkuji za uvedení do reality.
Správně jste si už také stačil všimnout, že vlastně není nikde řeč o jediném technickém parametru i přesto že jsou v článku byť nepřímo vyzdvihovány ? Ale dozvíte se cenu v návaznosti na reference :)
Obávám se že Vámi požadované faktory jsou pro dnešní tzv. manažery a dokonce i majitele většinou jen nepřímým zájmem,protože jen hledají něco, co jim pomůže vyřešit nějaký jejich požadavek-problém a tonejlépe hned a to že je to třeba předražené vůbec nevnímají ;)
Dobrý postřeh protože logicky např. ty ,,šroubky,, byť na gramy,dekagramy nebo kyla jsou bez díry jen bižuterií ;)
mě spíše zaráží radost z 15 mil za 20% podíl ve firmě, která má dle článku 50 stálých zaměstnanců vývojářů, což je tedy jen pár měsíců jejich platů, když to člověk hodí do kalkulačky... tedy za to, že majitel(é) budou mít pár měsíců na platy, prodali 20% firmy... to neukazuje nic dobrého o ekonomice a stavu firmy, ale spíše o zoufalosti (nejen ekonomické)...
také mi zarazilo, že při 50ti zaměstnancích v IT si neumí vydělat 15mio Kč sám.
Vyvozuji z toho, že je na velmi konkurenčním trhu. Utrácí všechny peníze, které utrží. Aby se z tohoto začarovaného kolečka dostal ven, tak si chce najít nový trh, ne tolik konkurenční, s vyšší marží.
také mi zarazilo, že při 50ti zaměstnancích v IT si neumí vydělat 15mio Kč sám.
Vyvozuji z toho, že je na velmi konkurenčním trhu. Utrácí všechny peníze, které utrží. Aby se z tohoto začarovaného kolečka dostal ven, tak si chce najít nový trh, ne tolik konkurenční, s vyšší marží.
no anebo žádných 50 vývojářů nemá a jen breptá, stejně jako slibuje zákazníkům a skutek utek... neumím si představit, že bx 50 vývojářů neudělalo za pár měsíců zcela funkční a vymazlené eshopové řešení a ne takový balast a špatně funkční nedodělek jak zde někteří popisují... myslím, že pán je jen jedna velká PR pusa, ale mohl by si dávat pozor aspoň na (ne)logičnost svých tvrzení...
švarc systém, známe? Jinak by ty tržby prostě nedávaly smysl, i kdybychom se na hlavu stavěli.
Zase 50 zaměstnanců není jen 50 vývojářů, jsou tam určitě také obchoďáci, projekťáci, markeťáci, asistenti/asistentky...
I tak mi přijde, že firma zatím jen plodí sérii PR článků a skutek utek, stáe se točí dokolečka. S minulým článkem o B2B to nešlo, tak tam lupneme radost z investora a neurčité řeči o frameworku (na co to někomu bude? Pro mne je to třeba hodně zbytečná věc, i když chápu, že pár zvědavců se asi najde ). Dnes je strašně in a cool mít "na ústech", snažit se zviditelnit a přesto dělat jen minimum opravdové práce.
Jsem byvaly klient Shopsysu. Měli jsme u nich 2 eshopy cca. 5 let. A musim za sebe rici, ze nikdy vice. V lonskem roce jsme uspesne odmigrovali na jiny systém, kde se muzeme konecne plne rozvijet. Mezi nejcastejsi problémy patrila neustale zmeny v systemu. Predstavte si, ze mate něco na eshopu udelano, ted mne třeba napada formular pro potvrzeni objednávky zakaznikum(ale bylo to i cokoliv jiného). Formular s individuelnimi upravami mate nasazen a najednou po nejake době zjistite, ze formular je zmenen. O to se opakovalo v podstate od zacatku tvorby eshopu s cimkoliv. Ja mel vždycky strach udelat nejakou upravu, aby nam neprestalo fungovat něco jiného. Pan Svoboda s panem Havlaskem hezky mluvi a vse Vam jako klientovi odkyvou, nekolikrat když jsem se vytocil tak i dali nejakou kompenzaci. Bohuzel skutek utek a za mesic dva se jede ve starych kolejích. Na novem reseni jsme ztratili cca. rok casu, kdy jsme mohli tvorit další eshopy, nicmene jsem nyní spokojen s novym systémem.
Takových chyb v shopsysu bylo nespocetne, další na kterou si vzpomenu bylo naprijklad neustale odkryvani skrytych polozek. A vysvětlujte pak zakaznikum, ze něco nemate a uz nikdy mit nebudete. Nekolikrate pan Svoboda sliboval napravu a vždy to tak nejak nefungovalo. Nekdy v roce 2015 jsme měli i 10 takovýchto chyb zároveň. Jeden mesic něco vyresite a po pul roce zjistite, ze to v eshopu není. Jeden cas nam třeba někdo od nich z firmy premazal retargetingovy kod takze jsme inzerovali do zdi atd. Tot ma zkušenost s firmou Shopsys.
Na mne Shopsys pusobi jako firma, která se snazi tvarit moderne bohužel dle mne mají vice zakazniku nez jsou schopni obsáhnout.
Mne to stalo cca. rok ztraceneho casu a znovu zaplaceni celého systemu v radech statisicu korun. Nicmene z dlouhodobého hlediska jde jednoznacne o krok vpred.
Dobrý den, pane Svatoši,
máte naprostou pravdu, během naší šestileté spolupráce jsem měli vícekrát máslo na hlavě. Vždy jsme se ale ke každému jednomu případu stavěli čelem, vždy jsme byli absolutně transparentní a vždy se snažili maximálně vyhovět. Problémy, které popisujete, byly způsobeny starou verzí a značně komplikovanou implementací. Od té doby se toho mnoho změnilo, náš dnešní systém je o 4 roky vývoje dále a bez problémů na něm fungují i tak velké a komplikované e-shopy, jako je například OfficeDepot, Okay, B2Bpartner nebo Superzoo.
Mrzí nás, že naše spolupráce nedopadla podle představ ani jedné strany. Přesto vám přejeme hodně úspěchů a bezstarostný rozvoj vašeho e-shopu.
Petr Svoboda