Vlákno názorů k článku Phishing v Česku: napodruhé lépe od m - Asi urcite blbost, ale mozna co kdys je...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 3. 2008 9:41

    m (neregistrovaný)
    Asi urcite blbost, ale mozna co kdys je to vsechno uplne jinak ?

    Spojeno prijemne s uzitecnym. Osveta mezi lidmi ohledne phishingu spojena s paradni a masovou reklamou zadara. Vsechny media pisi o Ceske Sporitelne :)

    Takze bud Ceska Sporitelna dela solidni reklamni kampan, ktera je iniciovana phishingem, nebo samotny phisher dela v podstate jisteho uhlu pohledu dobrou sluzbu tim, ze to nuti media delat onu osvetu, ze se lidi nemaji nachytat, ale i vcetne "propagace" Ceske sporitelny :)

    Kazdopadne oboji je + pro Ceskou Sporitelnu. Az na tech par lidi, kteri se nachytaji, otazka, jestli data, ktere nachytany vyplni nejdou opet do nejakeho bezpecneho cile tak, aby se sporitelna vyhnula problemum se ztratou penez na uctech nachytanych.

    Urcite je to nesmysl, ale kdo vi :)
  • 9. 3. 2008 10:17

    anonymní
    To je určitě nesmysl, protože ať už je spořitelna jaká chce, rozhodně ví, že spojovat svoje jméno s (zatím) jediným hromadným útokem proti inet bankovnictví v ČR ji rozhodně nepřidá na důvěryhodnosti. A důvěryhodnost je u banky na 1. místě.
  • 9. 3. 2008 10:45

    ... (neregistrovaný)
    naopak, ona se prece temto utokum dokaze ubranit, to ji na duveryhodnosti prida;)... nejsem paranoik, ale idea, ze to je prace cs me docela pobavila a dava to smysl:-)
  • 9. 3. 2008 14:31

    bez přezdívky
    "Takze bud Ceska Sporitelna dela solidni reklamni kampan, ktera je iniciovana phishingem, nebo samotny phisher dela v podstate jisteho uhlu pohledu dobrou sluzbu (...)"

    Toto je obecnější záležitost. V dějinách se opakovaně stalo, že v zájmu zvýšení popularity někdo zfingoval útok sám proti sobě (Nero vypálil Řím, Rusové zfingovali útok Kurdů, Američané digitálně upravili fotografie Irácké pouště...). Patří do skupiny krizových scénářů pro prohrávající síly pro zvýšení popularity. Ostatně, domnívám se, že polovinu těch výhružných dopisů, SMSek, telefonů, nábojů atd., které proběhly v souvislosti s volbou prezidenta, byla poslána ČSSD a druhá byla poslána ODS...

    Má to pár háčků:
    1. Hrozí, že se to provalí. Hrozí, že si někdo všimne, že ti údajné kurdští teroristé mají vytetovánu psí známku z Rudé armády, nebo že na zbraních hromadného ničení údajně nalezených tam či onde je izotopová značka "Made in USA". Nebo že nějaký nespokojený zaměstnanec po čase promluví a prozradí veřejnosti, jak se falšovaly ty či ony dokumenty.

    2. Hrozí, že protistrana použije stejnou taktiku. Příznivci Klause pošlou sami sobě náboje? Tak fajn, příznivci Švejnara si rozmlátí auto baseballkou a počmárají ho nápisy "Švejnar patří do plynu".

    3. Přesycenost. Vzpomínáte na dobu, kdy Kalvoda odstoupil, protože se přišlo na to, že používal neoprávněně titul? Od té doby na naše politiky vyplavaly neskutečná svinstva a projevy morálního úpadku, ale nikdo neodstupuje - jak to? Odpověď je jednoduchá: Lidé už po tom tak zuřivě nevolají. A to samé hrozí u těchto "obětuj pěšáka" akcí: Desátý phishingový útok už nikoho vzrušovat nebude...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).