Jenže jsou i lidé, kteří neslyší pouze na peníze. Je jasné, že pokud VY něco instalujete, budete VY ten první, na koho se zákazník obrátí při potížích. Nainstalovat někomu něco takového jako je DigiTV se rovná dobrovolnému upsání se problémům.
Navíc, stále existují lidé, kteří prostě nebudou prodávat šmejdy (ať už výrobky nebo služby), ač by jim to slušně vynášelo. Prostě mají svůj kvalitativní standard, a nekvalitní anténu, přijímač, parabolu a nebo službu si "na triko" nevezmou.
To, že většina to dělá, a prodává nekvalitní produkty, neznamená, že jsou takoví všichni.
Je pravda že jsem toto dilema taky řešil,protože se mi líbilo tehdá ta nabídka za 260,- od Digi a nebo Skylink Multi myslím 222,- a tak jsem nevěděl pro co se rozhodnout,tak jsem šel tradičně přes kvalitu obrazu a zvuku u obou platforem a David mi jasně doporučil Skylink,který má jednoznačně lepší kvalitu přenášených TV,než nějaká Digi . . . a to pro mně rozhodlo...kvalita na prvním místě,když už něco zaplatím,tak ať to funguje ku prospěchu,a ne ku vzteku a hněvu...jak Tomáš Baťa říkal:Nejsem tak bohatý,abych si kupoval levné věci ;DDD
Prečo je ochotných málo? Myslím že ak si za inštaláciu zaplatím ako klient, tak by bolo ochotných veľa - jemu by malo byť absolútne jedno, na aký satelit a frekvencie parabolu nastavuje, pokiaľ rozmery paraboly a geografická poloha umožňujú príjem.
O novince (znouzectnosti) DIGI TV jsem dnes informoval Lukáše já. Bylo to na základě idnešní nformace jednoho známého, který se s tím pochlubil. Původně volal na zákaznickou linku DIGI TV a chtěl se jen zaregistrovat. Operátorka mu ale nabídla tuto variantu (zaslat samoinstalační soupravu), protože v naší lokalitě je pouze jeden dealer (v Plzni pro celý plzeňský kraj). Osobně jsem dělal také dealera pro tuto společnost a nainstaloval jsem cca bez mála 200 zákazníků, ale stačilo - děkuji u nikdy více (problémy absolutně nevstřícné firmy, která hledí pouze zisku a dealer včetně abonenta je jim u pr.dele) Chtěl jsem jen říct, že se domnívám, že velmi malé procento těchto zákazníků (samoinstalační balíček)si pozve někoho erudovaného na pomoc. Každý dělá haura, že to nastaví sám. Opak je mnohdy pravdou, ale i při potížích nezavolají sat.technika, ale souseda Frantu, protože ten je možná chytřejší a šikovnější. Prostě ať se pak takový "rychloabonent" nediví, že mu bude vypadávat obraz (o nějakém nastavení scew u konvertoru asi těžko bude vědět, atd.) Kdo chce kam, pomozme mu tam. Tím, že DIGI TV přistoupila na samoinstalaci si zadělala sama na průser, ale jak je znám, oni to řešit stejně nebudou....Mě, když tedy začne bolet zub, tak si ho vrtat sám rozhodně nebudu a zajdu k zubaři. Pro spoustu lidí to neplatí, půjdou do dílny hledat příslušnej tenkej vrták....
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).