Asi jo :-) Kdyby opět uvolnili prodej svých karet (zatím kartu UPC Direct seženete jen u nich) a kdyby se dostali na cenovou hladinu levnějšího Skylinku (CS Linku) - možná by i nárust zaznamenali. Uvidíme co výsledky za další kvartál.
Co čekali? Jen na rádoby odborných serverech se stále psalo že nová pozice na obloze něco změní. NESMYSL! Copak zákazníka zajímá nějaká pozice?? NE! Zákazníka zajímá CENA a zase jen CENA. Až budou mít v NORMÁLNÍ (ne nějaké zakamuflované a časově omezené) nabídce televizi za cca 300 Kč tak půjdou nahoru.
Jsem srovna v Jáchymově a hádajte co tady mají všichni (asi víte co za národ tu žije) za oknem za satelit? Ne opravdu to není UPC! Ta značka má 4 písmena!!
Ten důvod je ovšem někde jinde - když hnědočeši a nepřizpůsobiví dostanou něco zadarmo, tak po tom sáhnou všema deseti, což bylo kdysi i u UPC Direct. Pak tato společnost zpřísnila podmínky pro získání zařízení a struktura klientů se přeměnila na normální občany. U Digi to zjevně funguje velmi benevolentně, takže se nelze divit, že mají tolik "klientů" (v uvozovkách proto, že finanční přínos je do minusu, když nic neplatí a ještě ani nevrátí zařízení).
To není pravda - když oficiální abonent DIGI TV neplatí, příjde mu nejdříve na obrazovku malá obálka s upozorněním na dlužnou platbu a když nezaplatí do měsíce mu službu odpojí. Volně mu pak jde jen pár SK programů (Živa) a naše ČT24.
Ha, ha, ha - to vůbec neznáš jak to u nich funguje. V měsíci, kdy se provede montáž, neplatíš nic. Pak další měsíc koukáš grátis, nezaplatíš, dojde ti upomínka, opět nezaplatíš (to už běží měsíc další) a pak ti to možná vypnou, byť i to není pravidlem. Takže se dá říct, že nějaké 3 měsíce sleduješ vesele programy a pak ještě ten přijímač střelíš někde v bazaru za stovku na FTA (samozřejmě si hned objednáš instalaci novou na nějakého příbuzného, protože těch je vždycky dost) :o)))
1) UPC už minimálně 2 roky přes své mluvčí dává na jevo, že nyní se budou soustřeďovat především na internet a služby s ním spojené a že televize je u nich teď druhořadá záležitost.
2) 5 tisíc ztráta za tak ohromnou operaci jako byl přesun z Astry na Thor, to je prd...
3) Domnívám se, že klíčové bude, jak se UPC postaví na nové pozici k HD, tedy nabídka, cena, možnost příjmu /karty, individualní příjímače, případně spárované moduly atd. atd. prostě vše kolem HD a N3/
Koukali jste na jejich stránky, na jejich ceníky? Mají dvojí ceny. Jedny jsou normálně na stránkách (ty jsou samozřejmě levnější) a druhý pak v PDF souboru (ty jsou dražší). Který ceny platěj?
Krom toho je to pro laika docela nepřehledný.
Zvláštní taky je, že o UPC Direct nenajdete nic na http://www.upc.cz. Musíte hledat na Googlu heslo "upc direct" a pak vám to nalezne stránku http://cz.upcdirect.com/. Tohle by taky aspoň měli mít nějakej odkaz na těch jejich stránkách upc.cz, protože tam to přece intuitivně lidi hledaj..
Za takovej marketing by tam měli všechny vyhodit. Zakamuflovat stránky, resp. celou službu, znepřehlednit služby, dvojí ceny, atd.. Nechápu co je to za firmu, působí jako nějaká rumunská platforma...
To je pravda. Osobně jsem se rozčiloval zde na tomto serveru, že jsem ty stránky vůbec nemohl najít. Použít za tečkou ,,com" mne tehdy doopravdy nenapadlo.
Na víc oni mají ,,individuální ceny", tedy už roky se chovají hůře, nežli ta nejposlednější trhovkyně na té nejposlednější ,,východní" tržnici... Tedy, čím více držkuješ, tím, více uhádáš...
Tedy nelíbí se ti platit, zavoláš, že to rušíš, do 3 dnů spadnou s cenou na polovičku...
Zavoláš, že jsi si to nerozmyslel...Necháš je vydusit 3 týdny, spadnou ještě nebo přihodí programy atd. atd.
Takže už leta to funguje, co si kdo uhádá. Strašná firma. To je tedy credit...Východní trhovci, fakt...
A přitom by nebyl vůbec žádný problém na jejich stránkách uvést:máme balíček takový a takový,jejich ceny jsou takové a takové.
Osobně jsem si naivně myslel že po přesunu na Thor bude jejich ceník jednotný a hlavně přehledný už definitivně bez té jejich tržnice. Bohužel jsem se mýlil.