A přitom by nebyl vůbec žádný problém na jejich stránkách uvést:máme balíček takový a takový,jejich ceny jsou takové a takové.
Osobně jsem si naivně myslel že po přesunu na Thor bude jejich ceník jednotný a hlavně přehledný už definitivně bez té jejich tržnice. Bohužel jsem se mýlil.
To je pravda. Osobně jsem se rozčiloval zde na tomto serveru, že jsem ty stránky vůbec nemohl najít. Použít za tečkou ,,com" mne tehdy doopravdy nenapadlo.
Na víc oni mají ,,individuální ceny", tedy už roky se chovají hůře, nežli ta nejposlednější trhovkyně na té nejposlednější ,,východní" tržnici... Tedy, čím více držkuješ, tím, více uhádáš...
Tedy nelíbí se ti platit, zavoláš, že to rušíš, do 3 dnů spadnou s cenou na polovičku...
Zavoláš, že jsi si to nerozmyslel...Necháš je vydusit 3 týdny, spadnou ještě nebo přihodí programy atd. atd.
Takže už leta to funguje, co si kdo uhádá. Strašná firma. To je tedy credit...Východní trhovci, fakt...
Koukali jste na jejich stránky, na jejich ceníky? Mají dvojí ceny. Jedny jsou normálně na stránkách (ty jsou samozřejmě levnější) a druhý pak v PDF souboru (ty jsou dražší). Který ceny platěj?
Krom toho je to pro laika docela nepřehledný.
Zvláštní taky je, že o UPC Direct nenajdete nic na http://www.upc.cz. Musíte hledat na Googlu heslo "upc direct" a pak vám to nalezne stránku http://cz.upcdirect.com/. Tohle by taky aspoň měli mít nějakej odkaz na těch jejich stránkách upc.cz, protože tam to přece intuitivně lidi hledaj..
Za takovej marketing by tam měli všechny vyhodit. Zakamuflovat stránky, resp. celou službu, znepřehlednit služby, dvojí ceny, atd.. Nechápu co je to za firmu, působí jako nějaká rumunská platforma...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).