Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Po smršti přichází zemětřesení od qwerty - Konečně me to přiměje odhlásit pevnou linku. ČTU...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 4. 2005 7:10

    qwerty (neregistrovaný)
    Konečně me to přiměje odhlásit pevnou linku. ČTU totiž také nařídil maximální cenu za zřízení linky 595 Kč. To jsou asi 3 paušály, na rozdíl od asi 15, které to byly předtím. Takže nyní případné nové zřízení linky nebude bolet už po čtvrt roce.
  • 29. 4. 2005 11:32

    PetrA (neregistrovaný)
    Správný rozhodnutí. Čekat na to, že se pevná bude k něčemu někdy hodit, nemá cenu. Je ale potřeba tu pakáž zlikvidovat, nedat těm žlutejm pijavicím vydělat. Já jsem ten problém řešil už dávno, na základě vlastních zkušeností doporučuju:

    1) Zrušit linky, který nejsou opravdu potřeba, ve firmě je nejlepší nechat jen 1 linku na příchozí hovory/fax. Platit řádově 6 - 10 tisíc ročně za kus drátu je nesmysl. Místo 2 linek si udělejte radší další dovolenou. Když tyhle "mrtvý" peníze použijete na volání z mobilu, vyjde vás to mnohem laciněji.

    2) Kdo má internet, volat přes Skype(Out). Cena je téměř do všech zemí při volání na pevnou 0,50 Kč, nejdražší je volání do pevné v ČR cca 0,80 Kč, spousta hovorů je úplně zadarmo. Když investuje pár stokorun do USB telefonu nebo do brány pro připojení obyčejného telefonu ke Skypu, máte náklady na zařízení po pár hovorech do ciziny zpátky. Když lidi volají pomocí těchto zařízení, je to pohodlnější než obyčejný telefon a s naprosto jednoduchou obsluhou. Pro příchozí hovory se hodí třeba IP telefon od Fayn.

    3) Je dobrý si uvědomit, že Eurotel = taky žlutá pijavice. Má stejně předražený služby, stejně arogantní chování. Nevím jak vy, ale já nechci mít ani s touhle firmou nic společnýho a proto jsem veškeré služby ve firmě, které jsme od nich brali, taky zrušil.

    Je potřeba si uvědomit, že zlepšení nebo zlevnění služeb ČTc nenastane kvůli "vodárenskému" efektu a ČTU spolu se Stádníkem se chovali a chovají, jako by byli zaměstněnci ČTc. ČTc potřebuje vykazovat rostoucí zisky ze stále se snižujícího počtu linek. Proto kdo si vyřeší rychleji telekomunikační služby bez nich, výrazně ušetří. Už vidím tu vlnu zájmu o nové linky po tomhle "dalším zlevnění".
  • 3. 5. 2005 9:30

    name (neregistrovaný)
    Presne! Konecne nekde vidim rozumnej nazor. Kaslu na CTc + Eurotel. Jsou to bastardi. Pracovne jsem musel pouzivat 3mesice Eurotel a za ty 3mesice mi nauctovali asi tak 100CZK za MMS. V zivote jsem neposlal jedinou MMS. Muj telefon to ani neumi.
  • 3. 5. 2005 12:20

    JIBorg (neregistrovaný)
    No jo no, tak to reklamuju a do mesice mam penize zpet. Jinak zvlast jestli na te lince MMS nebyly aktivovane, neni co resit a pujde to daleko rychleji

    Kazdej holt se nekdy splete
  • 3. 5. 2005 14:47

    krakonoš (neregistrovaný)
    Naprostý a bezvýhradný souhlas. Až na to, že ten Fayn (paušál) bych nahradil mobilní bránou s prepaid kartou. Na volání do firmy to stačí, vč. faxu a na volání ven zase stačí Skype, apropo, naco fax, když je E-mail?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).