tyka se to i rámcovych smluv. Máme u tmobile 140 čísel na neomezene volání a sms + tuším 2gb dat. Dříve po vyčerpání zpomalili a nyní vypínají.
Bereme to jako nefer.
Proste jdeme jinam, abychom jim uvolnili ta jejich 4% zpomalujících čísel.
To je zajimava informace, asi to nekde vyzkousim. V takovem pripade by totiz nemohlo byt o nejakem "nefer" jednani vubec reci, slo by zcela jednoznacne o poruseni smlouvy. Par lidem co znam by se to pomerne hodilo jako duvod smlouvu obratem ukoncit.
Jinam? Ale kam, když jsou stejně vypečení i všichni ostatní? O2 si vytvořilo barevné zóny, aby nešlo skoro nic stahovat po spotřebování FUP a Vodafone má tu rychlost nepoužitelnou, takže ani to není cesta.
Tak tohle je ale fakt síla. 140 čísel a oni Vámi takto vyjebávají? Být Vámi, okamžitě zapojím právníky, medializuju to zajistím rychlý a bezbolestný dochod z takového byznysu!
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).