Aneb Wi-Fi forever :-)
Doufám, že Kellner nezkoupí moc lokálních ISP...
Kdyby ten upload u VDSL byla alespoň dvojnásobný.
Dokázal by mi někdo vysvětlit, proč je to takových problém zvednout rychlost uploadu v případech, kdy VDSL modem změří, že na lince by pro upload byla k dispozici mnohonásobně vyšší kapacita?
Tam kde bydlím (cca 1km od ústředny), třeba VDSL modemy obvykle změří Attainable rate na 35/8Mbit.
A komu by pak O2 prodávalo své symetrické přípojky přes telefonní dráty?
http://www.o2.cz/podnikatel/pevne-pripojeni/168005-internet_business.html
A proč tomu tak musí stále být? Rychlý uplink už není požadavkem jen u firemních přípojek jak dokazuje nabídka alternativců. Doba se mění a jak je vidět tak panuje z pohledu inkubenta neochota inovací vůči domácím uživatelům - což může být jedna z příčin nízkého růstu VDSL přípojek.
Přidaná hodnota business služeb by něměla být jen u synchronnosti linky ale v osobní přístupu, nadstandardní servisu atd... .
BTW: nabídka SHDSL od O2 mi přijde jako špatný vtip v rámci business přípojek. Tohle může koupit jen člověk z nouze bez alternativy.
O2 má bohužel o business službách představy naprosto rozdílné. Poslední příklad: Bonerix (dceřiná společnost O2 poskytující zrovna ty business služby teď od dubna převedla infolinku na číslo začínající 841. Reklamoval jsem to, protože jsem často v zahraničí a ze zahraničí se nedá na tahle čísla vůbec volat. Jejich odpověď? Ať to řeším přes samoobsluhu (nepoužitelná) nebo ať požádám o zavolání někoho z rodiny. To je business přístup?
Takže nejen rušení ažDSL, ale čeká mě i hledání schopnějšího mobilního operátora.
Já od nich odešel po letech, zrušil jsem všechny tři služby a nebyl jsem lakomý zaplatit 2000 pokuty. Nebyli schopní mi dát 6 měsíců po sobě správné vyučtování (zrušili mi akční slevy a pak je dorovnávali přes jakési dobropisy po deseti telefonátech na "podporu" každý měsíc).
když jsem dával výpověď tak jakási holčina na podpoře najdnou během pěti minut zjistila, v čem byl problém, ale byl jsem po půl roce ve stadiu kdy už jsem jenom do telefonu nekontrolovaně řval. Já myslím že jdou do prd... s jejich službami.
Osobni zkusenosti...
Fakturuji hlasove sluzby na ciste datove SIM.
Fakturuji data zvlast a hovory zvlast (pokud jde o kombinaci) takze muzete mesic co mesic cekat poradny stoh papiru.
Behem dvou let se nestalo, ze by se faktura nereklamovala, a to se drobne castky per cislo (desetikoruny za neexistujici neobjednanou sluzbu) ani neresily.
Zcela zasadne pak fakturuji zcela jine ceny nez ktere jsou uvedeny na smlouvach.
Vypoved smlouvy 1/2 roku predem, presto chteli penalizaci za "pozdni vypoved" (smluvne 2 mesice). Jako bonus pak 2 mesice odmitali predat cisla novemu operatorovi, pricemz zaroven chteli uctovat "nezvyhodnene" ceny (tedy nejakych 6Kc/min).
Vysledek, misto cca 80 000Kc O2, se plati cca 20 000 Vodafone. Pochopitelne v pozdejsi fazi O2 nabidlo ceny prakticky stejne, ale vzhledem k predchozim zkusenostem byli ze hry uz od zacatku, a nabidka se nechala delat spis jen pro formu.
A maly zazrak, Vodafone dokonce umi fakturu/rozpis ve zpracovatelne a importovatelne podobe. U O2 zcela nemozne.