Přeji Prima COOL aby právě bourala ty stereotypy nebo Barrandovu oproti Dinosaurům Novy a menšího Prima TV.Nova právě hledá se co a jak zaujmout diváky na pasivní sledování Televize vůdči silně konkurenčním videowebům a podobným sociálních sítích.
A není to náhodou také o stereotypech? Lidé si zvykli dívat se na Novu plnou lesku za pár korun. A přesvědčili diváky, že jim na nich "opravdu" záleží. Že vlastně patří do velké televizní rodiny. A v době nefunkčních rodin se jedná dlouhodobě o bezvadnou strategii. Přitom nenabízí nic originálního a jedinečného. Jedná se o programy "převzaté" a dlouhodobě ověřené z jiných televizí. Nemyslím si, že by na Primě neměli dostatek nápadů, jen je neumí prodat. A nemají tolik zaháčkovaných "nezávislých" novinářů jako jejich konkurence. Možná mají slabší rauty a co si budeme namlouvat. S plným břichem se určitě lépe píší oslavné články na předem dané téma a nebo snad jen stačí převzít propagační materiály a tiskové zprávy. Kdo ví. Proto přeji Primě úspěch a Nově klesající sledovanost, která bude avízovat odklon diváků od stereotypů a příklon k výběru pořadů ne díky stanici, která je vysílá, ale díky KVALITĚ.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).