spekulace - prani penez? Ale jinak jim asi jde o kabelove zakazniky. To je cilova skupina "Ja na to mam". Lide chytajici DVB-T jsou realne myslici a ti kteri prijimaji TV pomoci druzice to maji bud kvuli nedostupnosti pozemniho vysilani, nebo kvuli presne definovanym kanalum. Fashion rozhodne neprilaka masy.
Řekl bych, že reálně myslící člověk si pořídí takový produkt, který mu bude vyhovovat, a nebude o tom vykřikovat na Digizone.
FYI distribuce signálu přes 16E a kabelovky je řádově levnější než celé slavné DVB-T.
Na 16 st. vých už je. Včera jsem to osobně ověřil. Co se týká UPC, tak jsem tedy překvapen. Tato společnost má být hlavním partnerem kanálu v Česku a mluvili už o tom, že ji nabízejí (tedy představitelé Fashion TV), tak nevím...
V článku se mi nějak pletou užité časy ve formulování vět. Z některých se zdá, že čs verze už vysílá ve všech platformách, v jiných se mluví v budoucím čase. Včera večer jsem shodou okolností prošel celou pražskou nabídkou digitální kabelovky UPC, ale tuto stanici jsem tam ještě nezaregistroval. K tomu, provětrat parabolu na motoru na pozici 16E se možná dostanu dnes večer. Ostatně, připomínka, o celkem netypické pozici satelitu, bude mít negativní dopad na většinu českých satelitních diváků. Ani monobloky, ani rozměry převažující části parabol totiž příjem asi většině neumožní.
Kdo není na pozici 23,5 respektive i na 19,2 - tak jako by nebyl. Majitelů el.natáčecích zařízení parabol není v ČR zrovna mnoho. Použil bych slova pana Sidovského, který velice rozumně nedávno řekl, že nejdůležitější čeho dosáhli je to, že jsou v multiplexu 2 (který je skoro dnes všude - oproti muxu 3) U Fashionu asi nevědí, že drtivá většina majitelů satelitních kompletů v ČR má nastavenu družici Intelsat 1st.W a nebo ty obě Astry. Zřejmě jim nejde o sledovanost, pak tomu ale nerozumím, o co jim jde :-(