Tak jsem asi divnej když je mi jedno kolik lidí se koukalo na farmu a kolik na prostřeno.
Marně přemýšlím k čemu by mi to bylo dobré. To může být dobré pro inzerenty.
To byly krásné časy když tu byly články o příjmu digitální televize. Chápu je okurková sezóna, přechod je dokončen, vysílače jedou, televize nepřibývají. Tak aspoň zahltíme internet koláči. Už se hraje na kvantitu.
Taky bych rád přidal na technice než na TV obsahu.
Co mi třeba schází, je nějaký kompletní přehled, jak který výrobce má zpracováno EPG. Sice se to tu v recanzích přístrojů objevuje, ale je toho málo. Pro mě při výběru nové TV je totiž použitelnost EPG rozhodující a bohužel to z těch kusých informací vypadá, že by mi vyhovoval jen Samsung. A to je dost malý výběr.
Vzhledem k tomu, že články a aktuality zabývající se sledovaností televizí patří tady na Digizone mezi nejvíce diskutované a mezi diskutujícími vzbuzují často velmi emotivní reakce, tak to evidentně někoho zajímá a není těch lidí málo. Koho to nezajímá, tak to prostě nečte. Na internetu se najde dost i jiného čtení.